Had jijzelf gisteren ook geen foto's gemaakt trouwens? Nogmaals dank dat ik met je mee kon rijden naar Monza in die schitterende 599 van je! Zo'n 599 is toch echt een beest, wat een power zeg, Kennedytunnel was zeer indrukwekkend! Totaal anders rijden natuurlijk dan een CS ofzo, en dus een perfecte aanvulling op je 16M volgens mij.
Ben ik niet met je eens. Afgezien van jouw persoonlijke voorkeur denk ik dat op bijv. een 430 of 612 een F1 meer waard is dan een handschakel. Wat mij betreft geldt dat ook voor een 575. Voor de 360 geldt wellicht het tegenovergestelde?!
Begin september werd de Blauwvingerrally verreden, ik heb de hele serie al een tijd klaar liggen maar steeds vergeten om de Ferrari foto's hier te posten, er zitten vast nog wel wat bekenden bij: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nog een paar bekenden van hier en/of bijzondere auto's: - Dolfijn in de Bug - Rudy in de R8 - Porsche turbo betreft een 918 spider edition (prachtige auto) - De XKRS is een geweldige GT, de avond voor de rally heb ik nog even een stukje meegereden, geweldig wat een power! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Yep (en dat op zondag ochtend kwart over 8...) Heb overigens ook nog wel wat foto's van de CS liggen.
Iemand verstand van PS3? Ik zie verschillende types met 12, 160 en 500 GB. Je kunt toch maar 1 spel tegelijk spelen? Is die van 12 GB dan voldoende?
Peter, per spel wordt een deel van de GB gebruikt om je vooruitgang in het spel op te slaan. Dus hoe meer GB, hoe spellen je kan opslaan. vb. mijn zoon verkoopt zijn 40GB console. Vandaag heb ik gran theft auto opgestart om te testen en dat gebruikte 3.5 GB op van het geheugen. MVG Jurgen