Ik vind ze ook niet echt fraai, de SP1 gaat nog wel, maar die van EC is echt lelijk.
Ieder zijn ding. Denk er juist andersom over (dan heb ik het niet over het feit dat de concepten van de BB en 458 mijlenver uit elkaar liggen). Gr. Martin
P4/5 hoort niet in dit lijstje thuis idd. o.a. omdat dat wel een gaaf ding is. 9 v/d 10 van die speciaal ontworpen Ferrari's zijn idd zo lelijk als de nacht man.
Heren, het is wellicht al besproken maar dan aan mij voorbijgegaan, maarre, komt er weer zon mooie Fchat-kalender?
De P4/5 is een eigenlijk niet meer dan een dure (maar zeer geslaagde) kitcar op basis van een bestaande (maar ook zeer geslaagde) Ferrari Vind de specials (op de GT Aperta na) ook niet zo geslaagd. Ik vind het trouwens opvallend dat die specials naar mijn mening weinig media aandacht krijgen. Zal dat zijn omdat Ferrari ze zelf ook lelijk vind ( ) of heeft dit met de klant te maken? Wat zal dit doen met de waarde van de wagen? Ziet men deze wagens over 20-25 jaar als bijzondere one-offs of als wagens met een lelijke bodykit? Er zijn genoeg Vuto's (hint)
Ik denk dat het met de klant te maken heeft of Ferrari er veel aandacht aan besteed. Er zullen toch ook wel een aantal one-offs/special projects in verzamelingen staan waar het "internet" niets van afweet? Er wordt gezegd dat SP12 staat voor "Special Project nr 12". Dan missen we er nog een stuk of 4. Over waarde gesproken, Glickenhaus heeft een bod gehad van $40M op z'n P4/5 (van de Saudi royal family). Ik vraag me sterk af of de SP12 EC en de andere one-offs ook zo'n goede investering zijn geweest.
zeker. Het niveau is wat dat betreft al jaren idioot hoog. Beleef ook elke dag plezier van mijn 2012-kalender. Vandaar ook de vraag. Als ik zelf moet gaan knippen en plakken, dan moet dat maar, maar misschien was er al eentje in de maak.
@Erik, Hadden wij hier niet bij moeten zijn??? http://www.ferrari.com/english/formula1/news/headlines/Pages/121202-over-30000-fans-at-valencia-for-the-ferrari-party.aspx
Hou op joh, baal als een stekker dat het niet kon...... [size=-5](en zeker als ik nu naar buiten kijk.....)[/size]
Niet 'ons' merk, maar over de schoonheid van een Miura zal wat minder controverse bestaan, zelfs in deze staat: Image Unavailable, Please Login http://www.classicdriver.com/uk/magazine/3200.asp?id=16530&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_content=readmore&utm_campaign=bertone Gr. Martin
Is wel besproken (niet hier) en volgens "the creator" was er te weinig (perfect) materiaal beschikbaar... Afijn we hebben dus een goed voornemen voor 2013 (je kan er maar beter vroeg mee beginnen ) om te zorgen dat dit er dan wel komt.... Ik begreep dat jij nu (noodgedwongen) ging knippen en plakken, toch? Gooi het resultaat even hier neer, zijn we gelijk gemotiveerd De "Rosso" die bij de wizzard staat is ook een one off, toch? Hoort die er niet bij? Zo niet, waarom niet? (Mythos is weer een Pininfarina dacht ik, toch?)
Als ik het wel heb is de Rossa een prototype/designstudie en geen SP (klinkt dat nog logisch?). Corse Clienti is vast ook dichter bij huis te bewonderen volgend jaar. Hoewel... Valencia klinkt ook goed! Gr. Martin
Die Miura was een echt lijk. vond dit karretje spannender, gebouwd in de crisistijd van de dertiger jaren. Image Unavailable, Please Login