Weer op Ebay zetten......! Bij eenzelfde opbrengst heb je dan mooi gratis met J.C. geluncht en dat kunnen er niet veel zeggen, toch?
Zekers, doet denken aan de oude Ferraris zoals 0421 van de gebroeders K (Jan, even je foto geleend. ). Onno Image Unavailable, Please Login
Sow, die is wel heel erg mooi! Net even op RDW gekeken en kom tot de ontdekking: ouder dan ik. (1955 de auto)
Op die boot die gisteren zonk in de Noordzee zaten 1421 Mitsubishi's. Maar ook 12 Ferrari's en 4 Lambo's. En wat engels spul. (Rolls / Aston). Alles was bestemd voor de russische markt.
Ferrari's voor Dubai en zo gaan ook via Schiphol....... Mijn broer bestelde iets bij Apple: kwam uit China, vervolgens naar Kazachstan, Warschau, Frankfurt, terug naar Kazachstan en via Dusseldorf naar Aalsmeer......de wegen der logistiek zijn ondoorgrondelijk
Transportkosten per voertuig liggen denk ik een stuk lager bij 1500 auto's op een boot, varend via de Alpen is vrij lastig, vandaar de omweg via de Noordzee
+1 Met dat verschil: Als ik de opdracht kreeg deze paardjes naar hun bestemming te brengen dat ze wel waren aangekomen (echter niet in 1x allemaal en bovendien allemaal met "iets" meer km's). Ik zou er persoonlijke aflevering van maken, iedere maand 1. Zoiets.... Is bekend welke types eronder waren?
Wij (KLM) vervoeren ze heel veel, staat regelmatig een Ferrari-truck (een IVECO met Ferrari erop voor de bijdehante lezers...) bij KLM Cargo voor de deur.
Het zal oud nieuws zijn, maar voor het geval jullie het niet zagen. Het nieuwe blad van Ton Roks staat in de steigers. Mooi initiatief, verdient inschrijving: Www.octanemagazine.nl
Ja klopt, maar daar stonden die auto's die nu op de bodem van de noordzee liggen nog van de week, dit is de RORO terminal van Zeebrugge.
Ik bedoel die lokatie, deze gingen naar Canada. Vliegen kost het veelvoudige, dus zelfs de exclusieve merken doen alles per boot, of het moet voor een show zijn, en de grijze markt heeft vaak behoefte aan snel leveren, ik heb regelmatig nieuwe Ferrari's per container naar Japan gestuurd, vliegen deden we alleen als er haast was, zoals een witte 348 GTS met wit leder en tapijt.
Tip: Zet geluid uit en geniet...Prachtig (gefilmd) [ame]http://www.youtube.com/watch?v=eMXIgEH3508[/ame]