11/12/13 januari wordt de Interclassics Beurs weer gehouden in het MECC te Maastricht. Ik ben voornemens om 13 januari even te gaan kijken. Wie gaat er nog meer?
Ik ga er ook heen maar waarschijnlijk op zaterdag. Laat je wel weten als het veranderd kunnen we misschien wat afspreken voor een bakkie o.i.d.
in ieder geval in het weekend. liefst de dag dat we met zijn allen gaan. ik heb nog 2 plaatsen vrij in de taxi.
Nou maar hopen dat die vorst nog even uitblijft... (Opa: niks taxi, gewoon met het steigerende paard naar het MECC!!)
Als ik hier de reacties lees dan reserveer ik graag voor zondag een plekje in de Taxi als dat kan. Er staat iig een hele mooie Aston Martin. Image Unavailable, Please Login
Weet nog niet of het zaterdag of zondag gaat worden, maar zal ongetwijfeld een aantal van jullie tegenkomen http://www.ic-tm.nl/nl/ Gr. Martin
Als ik dan nou eens links voorin ga zitten en het stuur van de taxi naar Maastricht breng..... Mag jij toch voorin. Heel andere beleving, Wim
Ben ik nou de enige die de illusie heeft dat er geen pekel ligt volgende week en we dus gewoon de Fjes kunnen pakken???
Het is normaal gebruikelijk dat "de oudjes" voorin zitten en "de jeugd" achterin. Mocht dit niet voldoende zijn: de langste en zwaarste voorin (tenslotte die tellen tezamen voor drie) en de andere drie achterin.
Ik ben al daar en wacht op jullie zondagmorgen. Slaap die nacht in Lanaken na op zaterdag de Maasmechelen-outlet geplunderd te hebben.
En dit is bedacht door; degene die ouder is, langste en wellicht niet de lichtste... Volgens mij gevalletje: "die eerst komt, die eerst maalt" en als ik hierboven kijk weet ik wie het eerste was die aanspraak maakte