even een paar mooie plaatjes Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Niet ieders favoriet, maar als je het mij vraagt nog steeds een geweldig dikke auto: http://www.classicdriver.com/uk/magazine/3440.asp?id=16633&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_content=readmore&utm_campaign=best_of_detroit Image Unavailable, Please Login Gr. Martin
Mooi exemplaar voor 115k (of minder ) uit 2007 en nog maar 18k gelopen. Wat heb je dan afgeschreven.............per km???
Spanje duur??? Net geboekt. Categorie: Ford Focus of vergelijkbaar Verhuurder: Goldcar Ophaal gegevens: land: Spanje - Vasteland stad: Gerona locatie: Girona Luchthaven datum: 2 Mar 2013 11:30 Aflever gegevens: locatie: Girona Luchthaven datum: 12 Mar 2013 05:30 Totale Kosten: 54.82
Da's erg goedkoop! Maar ik moet dan wel altijd denken aan een addertje onder het gras of zo ... Zo zag ik staan bij de FAQ van Goldcar: De volgende zaken vallen niet onder de dekking van de bij het huurtarief inbegrepen aanvullende verzekeringen: * Schade aan banden, wielen, velgen, het interieur van de auto, binnen- en buitenspiegels, autoruiten, sloten, chassis, koppeling, motor, krukashuis, catalysator en radiator. Dus ... welke onderdelen vallen er dan wel onder?? En niet een uurtje te laat inleveren he! Kost je meer dan de helft van de totale autohuur
Geen wonder dat het daar crisis is... Vergeet je niet een heen- en terugvlucht te boeken vriend? Anders heb je weinig aan je goedkope huurauto. Gr. Martin
Aanbieding, de verzekering zit er ook nog bij Tja, hier komt het probleem of we het wel/niet halen. Rynair, retourtje Eindhoven Girona voor de prijs van € 88,- (dat is wel heul weinig voor 2 personen). Verder huis met zeeview etc. etc.. Image Unavailable, Please Login
Vers van het net, mét filmpie! http://www.gtspirit.com/2013/01/16/video-ferrari-f12-berlinetta-vs-pagani-huayra-track-test/
OMG, ik wil geen Pagani meer!! Moet je die klep zien bij de motorkap!! Die komt steeds omhoog bij het aanremmen. Is me dat even lelijk zeg!!! Komt me budgettair ook wel goed uit trouwens..
Vast een aanremdownforceflap.....lelijk is dat ding van binnen zeg. Ik heb er 1x in gereden maar was zo onder de indruk van het vermogen dat ik kennelijk niet heb opgelet hoe lelijk die is, maar wel met downforceaanremflap, dat dan weer wel..... Budgettair, qua plaatje en rosso, nog niet tot de kern kunnen doordringen? Ciao Oscar
http://www.autoblog.nl/waarom-koop-je-een-ferrari-ff-voor-je-schoonmoeder#post-56361 (vergeet niet de reacties te lezen.......)
Toch een afschrijving van Euro 34.000,- per jaar, nog 2 jaar en hij is gratis af te halen... of te wel Euro 4,25 per km... Dit is zonder benzine, verzekering of een beurtje
Wat denk je dat de vorige eigenaar van jouw 430 per kilometer heeft afgeschreven? Er is altijd iemand die er blij van wordt! Gr. Martin
Als je wordt gewaardeerd op 110 miljoen, maakt dat niet zoveel uit Hij is ook bezig met zijn 3e Maybach tenslotte.