Wordt er nog gereden vandaag???? Nou, deze bikkel kwam vandaag gewoon met z'n F naar de ledenvergadering in het Louwman Museum.......respect hoor! Image Unavailable, Please Login
Te melden? Ja hoor, stonden leuke auto's in het museum. En verder was er een voorzitterswissel en werd er achterom en vooruit gekeken. En toen waren er lekkere hapjes en zo....... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wij organiseerden vandaag onze Nieuwjaarsreceptie voor Morgan en TVR club en eigenaren en ook daar stonden 2 TVR's voor de deur. Respect, of .....
Bitterballen en kaasblokjes... lekkere kaasblokjes PS: in 3 kwartiertjes thuis... viel mee. Morgenochtend daarentegen wordt het drama, want dan is de linkerbaan niet vrij
Weinig aanvullend aan wat Erik al heeft laten zien, maar goed... bij deze Gairo was er ook, dus we krijgen nog wel wat meer voor onze kiezen, hoop ik. PS Fred: gisteren beroerd op de bank gelegen en even Kerst-DVDtje gekeken... weer helemaal de oude, thanks Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Toch bedankt Bob, ik zie veel nieuwe plaatjes en wilde die niet missen. Je stond weer voor (een) paal? Trouwens wel een meester plaatje, nietwaar? (zie onder) Minder leuk om te horen dat je even en dipje had gisteren, gelukkig goede medicijnen in huis blijkt. Ik ben blij dat je de film kunt waarderen, zat hem zelf Zaterdag bij Boerenhol (geen geintje) in goed gezelschap te kijken. Nadeel: Je komt niet meer van skyfall af daarna. Ik hoop dat je daar minder last van hebt gehad Kom er maar in Gairo Image Unavailable, Please Login
Een vriend in Engeland heeft er één. Helaas was de auto net opgeborgen toen ik bij hem langskwam, niet kunnen ervaren dus, maar wel kunnen bewonderen. Toch nog een keer bij hem langs op een mooiere dag voor hij weer verkocht is. Onno
Ik was eigenlijk ook van plan om te komen, maar vond het toch echt wat te link om gisteren met de TVR de weg op te gaan. Respect voor diegenen die het wel aandurfden.
Helaas niet. Mijn geheugenkaartje had niet zo zin om met mijn camera te communiceren. Had helaas ook geen reserve bij Dus helaas geen foto's van mij
Joost, ik hoor net dat onze lokale Deilse Theehuisliefhebber er één bij gekocht heeft. Naast de DB9 cabrio, DBS cabrio nu ook de nieuwe Vanquish. Prachtig. En de 991 is weg en heeft plaats gemaakt voor de 991 4S. Ik ben blij dat sommige mensen de economie nog aardig stimuleren.
Iedereen was met gewone auto's, maar 2 uhh... man (tja, hoe noem je ze... slim vond ik het niet in elk geval) durfden het aan met de TVR te komen. Dag op zich was weer erg gezellig en we hadden de 3000S, de ouwe Tuscan V8 van de voorzitter en een mooie speeds six Tuscan staan, naast de Morgans natuurlijk. Er was voldoende leuks te zien dus! Miste wel wat TVR Forummers... ;-)
Hier nog een paar foto's als aanvulling van de ALV bij Louwman. En van de aanwezige Ferrari's die deel uit maken van de museum collectie, de andere zijn hierboven al geplaatst. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
En nog een paar. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
En nog foto's van de diehard die met de Ferrari is gekomen. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wat gaat er gebeuren ter gelegenheid van het 30-jarig bestaam van de club? Was de 'Grant Piston Ring' racewagen nog niet terug uit Modena? Gr. Martin
Op 19 oktober is er een rit voor zowel klassiek als modern, eindigend in Rotterdam met aansluitend een feestavond'. De 'Grant Piston Ring' niet gezien weet niet of die al terug is.
Tja, ik was niet in NL (zoals in de toekomst alleen maar vaker zal voorkomen) en heb dus beide evenementen gemist. Jammer hoor. Onno
De 4S had had gelijkterijd besteld, toen de andere productieplaats 911 vrij kwam. Waar hij het allemaal moet laten?? De DB9 cabrio al al een tijdje weg, daarvoor is de DBS in de plaats gekomen. De zwarte DB9 is er nog dacht ik, maar weet dat nu niet zeker meer.