Bedankt voor de foto's. Heb je nog een plaatje van 16 november toevallig @ Gairo, Je kon nog wel slapen vannacht?
Jep andere geheugenkaartjes doen het wel gewoon Ja, heb ik nog een rede om eens terug te kunnen naar het Louwman museum
Fred op speciaal verzoek bijgaand nog 3 foto's van 16 november. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nieuw cameraatje aangeschaft... moest even uitgeprobeerd worden. Ik ben het een beetje zat om iedere keer met de DSLR te lopen op dit soort bijeenkomsten, dus een Panasonic DMC-TZ30 gekocht. Prettig cameraatje, moet er nog wel echt "vrienden" mee worden. Dit was een uitprobeersel met 20x zoom. Doet ie goed.
Hallo Ben, de Britse Ferrari Club is nog op zoek naar iemand die foto's (en wellicht een kort verslagje) kan aanleveren over de Pininfarina exhibitie in het Enzo Ferrari museum. Zou jij ze willen en kunnen helpen? PM me even aub. Groeten, Peter Hmm, bij nader inzien denk ik niet dat je kunt helpen; heb even op de website van het museum gekeken, en de 375 is zo te zien onderdeel van het Ferrari-Maserati thema en niet van het Pininfarina thema (leek me al niet logisch). Die is dus waarschijnlijk al voorbij. Kan iemand dat bevestigen?
Ah okee, dat is in de Galleria! Lekker handig van die Italianen om een tweede museum over Ferrari te openen en dan de Galleria ook om te dopen in Museo...
Voor zoiets moet je denk ik ballen als kokosnoten hebben [ame=http://www.youtube.com/watch?v=VF5pHpTf0hU&feature=player_embedded]powerslide TV - ONE LAP PORSCHE 935 MOBY DICK LE MANS CLASSIC 2012 ROMAIN DUMAS - YouTube[/ame]
Kokosnoten? Nou, wat hiervan dan te denken.....? Dat mag met recht een Fly By genoemd worden! - VK Magazine
Ja, vol met m'n bek in beeld....... Overigens een van de weinige keren dat je mij met pet zult zien..... Was publieksvriendelijk, met 300 collega's een wandeling door de terminals tegen de verruiming van onze werktijdenwet. Zoals de EU het wil zou je in 22 uur kunnen werken zonder rust...... Terwijl onderzoek uitwijst dat die tijden juist omlaag moeten net als in de USA. Voor ieders veiligheid. www.Dead Tired.eu
De ANWB zegt altijd "2 uur rijden, kwartiertje rust"........ Maar je zag er inderdaad goed uit Michiel, zo met pet
Is er iemand hier die weet hoe ik een route van Google maps op een makkelijke manier op mijn tomtom krijg?? Ik heb al op het www zit neuzen, maar de tips die daar werden gegeven hadden niet het gewenste resultaat.
Pijnlijk, lijkt me ook niet de beste weersomstandigheden om de weg op te gaan. Maar ja, je zal hem maar weg moeten brengen voor de beurt...