Deze wil ik jullie niet onthouden: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=x7tk8a0gEmo&feature=em-uploademail]Ferrari FF 2000-mile review- evo Diaries - YouTube[/ame] Het kan dus wel in de winter Gr. Martin
Eindelijk... zondag a.s. het nieuwe Top Gear seizoen op BBC 2. Hier een "trailer".. TopGear seizoen 19: de trailer | TopGear.nl Zie dat er ook weer zo'n rimboe midden-amerika (?) trip komt. Die van Bolivia 3 jaar geleden was echt fantastisch, die heb ik wel 4x gezien. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Tom kwam er maandagmorgen naar school om 08:00 's morgens een wilde tegen in het dorp met de letters ZSF in het kenteken. Moet een bikkel geweest zijn die de 4x4 wilde uitproberen.
Het verkoopt vanzelf als er maar een Ferrari op de voorkant staat. Een luchtig boekje: leest lekker weg, maar je zit geen enkel moment op het puntje van je stoel... Image Unavailable, Please Login Gr. Martin
ben ik vanochtend de honden aan het uitlaten komt er een 456 langs rijden op de Benedendorpseweg. Mooie sound erin, lang van kunnen genieten want het geluid draagt ver met de vorst en droge lucht. Hoorde hem tot in Arnhem denk ik (voorzover te peilen.) Mooi opstaan zo.
Martin, Deze keer ben je helaas net te laat... Ferrari 250GT SWB Berlinetta Competizione verkocht voor $8 miljoen | Quote Gr. Paul
Er is maar één land ter wereld waar dit kan: Ferrari 312T4 Gara Casteldario Camera Car - YouTube Gilles Villeneuve GP F1 Casteldario - Erbe? Camera Car -Tazio Nuvolari- - YouTube Gr. Martin
Kees van Stokkum (Italauto) heeft in het verleden eens een 312T getest op de openbare weg van Achterveld. Image Unavailable, Please Login
Was ergens 2e helft jaren tachtig, als mijn geheugen mij niet in de steek laat. toen waren videocameras niet zo wijd gezaaid als nu. Plaatselijke koddebeier zorgde dat ie niet in de buurt was, zo kon dat toen..
Sterker nog, soms waren ze wel in de buurt om mee te genieten...in Italie werkt dit nog steeds zo, toch een ernstige verarming van onze cultuur....
Staat samen met Dries van der Lof in zijn 375 F1 op Paleis Soestdijk (1985) aan de top als het meest coole dat in een Ferrari gedaan is in NL, denk ik. Onno
Geen Ferrari maar in mijn ogen was die actie van Doornbos (met de F1 over de afsluitdijk) ook wel erg geschikt. 2006 https://www.youtube.com/watch?v=flW0ICDUlAE