Ben benieuwd of het wat is - ik begon me de laatste tijd te ergeren aan Top Gear terwijl ik altijd een groot fan ben geweest. Enfin, we zullen zien. @Vu & Wimpie - van harte! Onno
En na Top Gear, volgens mij om 11 uur NL tijd, het laatste deel van ´Racing Legends´. Na Stirling Moss en Jacky Stewart, gaat het vanavond over Colin Mcrea.
Het valt ook niet mee om alle 45.000.000 kijkers tevreden te houden Het is en blijft een showprogramma natuurlijk. Daarom kijken er ook zo veel mensen die helemaal niets met auto's hebben. Ik blijf het mooi vinden met die geweldige filmedits.
Nederland is weer een hele mooie F rijker , Niet van mij maar van een kennis van me wordt weer een mooie rit als hij hem gaat halen Image Unavailable, Please Login
Een ander vriendje van mijn zijn broer ook aan de F wordt echt een topjaar Image Unavailable, Please Login
Even genieten (de eerste ronde is nog opwarmen, maar daarna...!) https://www.youtube.com/watch?v=_X_AvmAjGJ4
mee eens Henk. Wat mij betreft morgen. Moeten ze alleen even stoppen met strooien, reden net nog door de straat hier.... Ps kleur verschil Scuderia/Rosso is niet te zien op foto's is mij al meer opgevallen zoals hier. Geweldig filmpje, mooi in balans echter wel zwaar op de remmen. Goed zicht trouwens in die achterlijke spiegels, begrijp dat nu meer.
Ff weekendje in Hong Kong. Zat leuk spul! Tig GTR's, McLarens, Gallardo Super Leggera en veul F's! Maar vrijwel constant te laat voor een foto. Wereldstad!!!! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Tja een vriendin bij de blauwe club/witte zwaan dan kom je nog eens ergens.....voor weinig. Aan de andere kant: ik zou me wel iets relaxer voelen aan boord met een paar extra "wings" aan boord. Mooi restaurant met dito uitzicht daar (laatste foto). Zat er voor ons helaas niet in laatst door de typhoon die precies overtrok toen wij er waren. Nog Ferry gepakt naar de overkant? Uiteraard een LV tasje gescoord voor de dame en een Rolex voor jou, toch? Geniet die tijd!
Ok, ze hebben dit keer weer een jungle rit, naar het begin/bron van de Nijl. Nu weet ik (hoe kan dat anders na zoveel keer in Afrika te zijn geweest) dat men er ooit (1850-1880) er dus best lang over heeft gedaan die bron te vinden....(lees: is niet eenvoudig) Ligt dus in Uganda (=zuidelijk van de evenaar en dus best een eindje weg van Cairo Egypte). ben er ook geweest en dat kon alleen met een Landcruizer (=Toyota 4x4 die niet te vernietigen is) en niet met een Land Rover want die haalt dat niet. Ik zie ze daar tobben(dansen) met een Subaru op een vlotje, Volvo estate en nog een station bak..... Succes, kijk er nu al naar uit Ps wij staken "gewoon" over met de pont (rechts staat onze witte landcruizer) en later zijn we naar de waterval (enige in de hele Nijl) gevaren. Je zit dan echt diep in de jungle van Afrika Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mooi he. Dit is hem, s/n 1048. Het is een 512M met aanpassingen zoals de voorruit (van een Porsche 917) en hij is lager. uitgevoerd door Scuderia Filipinetti. Daarom heet hij 512"F". Er zijn twee 512F's. Eentje heb ik gezien op Zolder (s/n 1022, tweede foto). Die kon je het gehele circuit volgen, zo'n overweldigend geluid was dat! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ooooooooooooooooooohhhhhhhhh!!!!!! Volgens ben ik in de 7e hemel! Echt een van de allermooiste racers ooit gebouwd. Onno
Presentatie van de eerste nieuwe formule 1 auto voor het nieuwe seizoen: Lotus F1 Team - YouTube Gr. Martin
Nu eens geen beeld, maar een geluidsfragment. #leuk Blinden leren rijden met Ferrari - 'Aan welke kant zit het gas?' - NOS Nieuws