Twee weken geleden nog een bijzondere 400 Pavesi inclusief koelkastje geveild voor 18k ex opgeld....
Heb niet zoveel met taxi's, maar deze Super Bowl commercial is wel super: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=oPNr0_6MnDo&feature=player_embedded]Mercedes-Benz 2013 Super Bowl Commercial (Extended Cut): "Soul" - YouTube[/ame]
Ik ben er ook een poosje mee bezig geweest. Was voor ik m'n GT4 kocht op zoek naar een 400 en dat heeft me nooit echt losgelaten daarna ook. Uiteindelijk in eentje gereden. Met carburateurs en handgeschakeld. De meest begeerlijke dus. Ben er met de Dino naartoe gereden (in kop Noord Holland). Mooie auto, maar man, wat viel dat rijden MIJ uiteindelijk tegen. Het leukste van de hele trip was voor mij nog het van en naar Noord Holland rijden met de GT4. Hij rijdt een beetje als een wat oudere, grote BMW. Dus uiteindelijk heb ik gewoon een wat oudere, grote BMW gekocht. Niet mijn ding, zo'n GT... Maar goed, smaken verschillen...
Met een oudere BMW kun je ook gooien en smijten, en dat kan ook met een 365/400. Ik heb Van der Lof wel eens bezig gezien tijdens Racing around Cables en die ging er mee om alsof het een 308 GT4 was Ik heb dat zelfs op video, zal eens kijken of ik dat een keer kan uploaden (waarschijnlijk pas als ik een nieuwe pc heb).
Ik ben heel benieuwd. Moet een beetje voelen als driften met een vliegdekschip (Mind you, ik vind de 400 nog altijd een HEEL mooie en begeerlijke auto, maar goed, ik vind een Lambo Espada ook geweldig. Daar verschillen de meningen ook nog wel eens over)
Men zegt wel eens dat je met schade en schande wijzer kan worden. Vrij vertaald naar onze hobby kan het dus best kostbaar zijn om met schade en schande een betere chauffeur te worden Men zegt ook wel eens dat voorkomen beter is dan genezen en zo kwam ik op het lumineuze idee om eens te kijken wat ik kan doen om te 'voorkomen', danwel een betere chauffeur te worden. Als newbe Ferrari rijder geen overbodige luxe dacht ik Enfin, ik zat te denken aan een slipcursus of iets om mee te beginnen, niet te duur en nog leuk om te doen ook. Maar gezien we hier heeeel veeel ervaren rijders hebben, misschien hebben jullie nog wat leuke tips?
Ik heb hier geen ervaring mee (want ik ben ook een Ferrari newbie), maar ik denk dat ik in maart mee ga doen met de Rijvaardigheidsdag van de FCN ... Het lijkt mij namelijk ook wel verstandig om de auto wat beter te leren kennen en ik denk dat zo'n dag daarvoor wel handig is ...
Het lijkt me verstandiger om eerst met je dagelijkse auto of eentje van het trainingscentrum zelf een rijvaardigheidstraining te doen, als je dat nog niet gedaan hebt tenminste.
Had geen spannende plannen dit weekeind echter kom net thuis en struikel (letterlijk) over een zwaar (naamloos) pakket. Heb wat te doen dit weekeind telt namelijk 272 pag. Had de laatste nog niet eens helemaal uit.... Hoorde dat er meer gelukkig waren geworden van deze (verrassende) post. En Helaas, Pterps hij komt niet "beschikbaar" echter lenen mag altijd Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Bleekemolen zie: Bleekemolens Race Planet – Karten - Zelf rijden op het circuit - Indoor Speelparadijs is welke ik heb gedaan (samen met Wilma die geen zin had maar achteraf geen spijt had) Echter niet in de F wel in de BMW. Wat je daar leert is echt wat je nodig (minimaal) hebt voor op de weg. Mijn advies: doe het niet in je F, bij mijn BMW lag er een motorsteun uit (garantie kwestie) want ze gaan echt tot de max (lees: op 2 wielen door de bocht) Daar leer je niet heel erg veel van. Wel voertuig beheersing (op enkele onderdelen) maar beter gaan rijden? Niet echt. Komt ook met een stevige prijs aangezien je aan het einde van de dag je halve profieldiepte bent verloren. Zet er dus tijdelijke banden onder en hopen dat je de pionnen mist want die geven ook (serieuze) deuken.... +2 want ik zeg je, je vrouw/vriendin kan het ook beter goed leren.
Nou, we hebben weer een Nederlander in de F1. Guido van de Garde 2e rijder bij Caterham. Boekhoorn een paar plaatsen lager in de Quote.
Mooi, bevreemdend filmpje. Een Espada, happy memories. Weet nog dat ik er als 11-jarig jochie voor het eerst een zag in het centrum van Brugge, een witte. Zo onder de indruk dat ik s'avonds laat het hotel uitsloop om de auto nog een keer te bekijken. Vele jaren later tijdens Viva Italia Assen kon ik een rondje mee met een collega wiens vader enkele Lambo's bezit. Heavy mdrfker maar toch erg leuk om mee te maken.