Ja, voor beide heb ik een zwak. Is hier op F-chat niet veel over te vinden. Waarom is de carbie-manual de begeerlijkste? Test Ferrari 412 - Rijtesten.nl en uit deze test quote ik; "Rijdend over de provinciale weg voelt de auto aan als een sportieve middenklasser. Niet als een sportwagen, maar ook niet als grote sedan. Meer als een Audi A6 met S-line onderstel of een BMW 5-serie met M-onderstel en hij doet ook wel een beetje denken aan een Maserati Quattroporte." Leuk om te zien dat dat ook ongeveer jouw ervaring is. http://www.rtl.nl/(/automotor/rtlautowereld/home/)/components/automotor/rtlautowereld/tvarchief/2012-2013/05/Ferrari400i.xml Ferrari 400: Sensible Italian Shoes?
3-traps GM automaat -> Yuck. hoort niet op een Ferrari Webers: meeste vermogen, beste geluid, beste gasklep response, meest puur. Het gekke was dat de auto waarin ik reed een paar van de dempers er tussenuit had (er zitten twee maal drie dempers achter elkaar onder), en hij daardoor inderdaad een boel meer geluid produceerde, maar dat ik dit eigenlijk voornamelijk als storend heb ervaren. Paste niet bij de auto. En dat terwijl je elkaar in de Dino echt amper kan verstaan als je een beetje gas geeft... Ander soort auto.... Ik vind de 400 overigens veel mooier dan de 412. De lijn van het kofferdeksel en het klassiekere interieur... Ik ga die tests eens even lezen.... (Edit: sh**, hij is toch wel erg mooi....) Image Unavailable, Please Login
Hahaha, dat heb ik inmiddels verdrongen ;-) BTW Als ik FF rondje 400i doe op Mobile en Autoscout zie ik wel ontzettend uiteenlopende bedragen zeg.
Dat komt omdat onderhoud gillend duur is aan deze auto's. En dus wanneer je een goede hebt, dan zijn er kubieke Euros in gaan zitten om hem zo te krijgen, en wanneer je een slechte hebt, dan ben jij aan de beurt om die euros op te hoesten. Is wel een prijsverschilletje waard...
Eerst dat andere projectje afmaken Hans, wordt wel eens tijd om je vorderingen hier op het forum te delen
Hans, je moet eens met Toon vd Graaf gaan praten. F16 piloot en weg van de 365/400/412. Hij restaureert ze zelf en heeft er 3 als ik het goed heb. Coole dude. Maar Peter heeft wel gelijk, eerst Minotto! Onno
Don't worry Onno, die vordert. Design is af Chassis is af M3 motor past erin. Nu met de motorsteunen bezig Wielen, hubs, uprights, remmen zijn af Stapels onderdelen verzameld Personeelslid (Rutger) is aangetrokken, begint per 1 maart Grotere werkruimte aan het zoeken Kabelboom aan het ontwerpen nu Nog even wachten met het maken van de (full carbon) body tot we met het chassis rond kunnen rijden Even afhankelijk van of ik Rutger full-time hierop zet of nog ergens anders aan de slag zet hebben we volgend najaar een complete auto
Wie is die "wonder" Rutger eigenlijk? Is een soort Mc Gyver lijkt het... Heeft hij een switsers zakmes?
Je hebt een Heinkel te koop in de USA. Wat doe je om hem kwijt te raken? Juist je maakt een filmpje naar eigen inzicht.... (niet te hard zetten ivm muziek) [ame]http://www.youtube.com/watch?v=BkUqH5zbQQw&feature=share&list=UUV9dW-OAvLoLEkaygmrZB-g[/ame] Other Makes : Heinkel 150 Kabine 3 wheeler in Other Makes | eBay Motors Ps is een NL exemplaar met het telefoonnummer van de dealer (6 cijfers) Groniningen er nog op.
Hahaha en nu het volgende : Brilliant or Mad ?? Watch Chris Harris drive the Ferrari 458 Spider like an "idiot"
Waarschijnlijk hebben jullie gisteren wel iets meegekregen van de introductie van de formule 1 Ferrari voor dit jaar (F138). De concurrentie in Woking heeft het nog net iets grondiger aangepakt: Vodafone McLaren Mercedes MP4-28 car reveal LIVE - Highlights - YouTube Leuk detail: de camouflage van de P1 stelt allerlei verschillende circuits over de hele wereld voor. Ga er maar eens aan staan aan zo'n ontwerp! Gr. Martin
In dat ene engelse artikel las ik daar wat dingen over, echter, op het werk kon ik het hele artikel lezen, en nu slechts de ankeilende tekst. #raar Wat ik me kan herinneren is iets over de niveauregeling achteras, elektrische problemen, vooras. Motor heeft distributieketting voor de nokkenasaandrijving, dus dat valt weer mee. Tenzij ik iets over het hoofd zie Bestaat er een goede info website voor de 365/400/412? Edit: Wat raar is, ik blader in het boek 60 Years Pininfarina, en in de sectie "The Pininfarina Greats 1947-1990" staat werkelijkwaar niets over de 400/412 in! Dichtste wat in de buurt komt is een afbeelding van de Ferrari Pinin -Prototype saloon 1980- Deze Lancia heeft er ook wel wat van weg: 1969 Lancia Marica (Ghia) - Studios
.. LOL, [en het eindigt met een merkwaardig lager banksaldo ;-)] Overigens zie ik dat de 365 GT4 2+2 duidelijk hoger geprijsd is. Dik 1820 kg en 4m80 aan Ferrari beauty....
Heb vorig jaar de Marica bekeken, was impressed, alleen technisch was het een rommeltje van de oude Aurelia en de toen gangbare Flaminia. Maar model en interieur top, alleen de eigenaar was een beetje hoopvol qua prijs.
Zijn er nog die hier morgen ook naar toe gaan? Zag o.a. Niels, Melvok, Yolanda & Onno op de lijst staan, zelf ben ik 10 jaar jonger vermeld (1997). Een een puntje . weghalen http://ferrari-chat..nu/forum/viewtopic.php?f=18&t=2072
Tja, blijft toch jammer dat men niet van mij gediend was op dat forum. Begrijp de haat niet zo moet ik zeggen. Maar ik hoop dat iedereen een leuke dag heeft. Onno
Vraagprijs was €200K PLUS, en stond in Zwitserland en moest nog ingevoerd worden. De Marica heeft op Turijn zonder techniek gestaan, was een dummy auto, later is het pas een rijdende auto geworden, zoals de PININ.