Kijk zo leer je nog eens wat. Ik heb van de beide auto's wat foto's opgezocht. Zie nu pas dat de kentekens gelijk zijn. Dus zou je zeggen dat de Rihgini het exemplaar uitgeleend heeft.... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Precies! Heb tweemaal 400i bekeken. En proefgezeten. Maaruuhh, ik ben 1.80 m, normaal postuur, en die zitpositie is rrrr, niet écht mijn ding. Ook niet helemaal wat ik van de zitpositie in een Gran Turismo had verwacht. Vond de afwerking wel ok van zo'n eighties Ferrari. Plaatwerk sloot mooi, en carrosserienaden waren prima. Goed hun best gedaan in de fabriek destijds! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Vrienden (lees: weer helden ) opzoeken en jezelf trakteren op een dosis gezelligheid en een paar vlammen (jawel Onno in de Heinenoordtunnel echt 2x steekvlammen gezien, heb jij nog wel kats?) met een heerlijke galm erbij. Bedankt daarvoor We waren dus even bij de club.nu aangeschoven voor een nieuwjaar borrel. Gezellig tussen Rotterdam en Delft in. Zagen bij aankomst nog net Ruud (van AG) met zijn M3 (mooi ding) en voordat de regen begon. Binnen gezellig druk met veel bekende (Bram, Jos, Melvok ect) maar ook nieuwe gezichten waaronder Fonias die staat te springen om met zijn 360 Modena (voorzien van een verse Tubi) het seizoen in te luiden. We tellen mee af naar het mooie weer (wat er vandaag nog niet was helaas ) De plaatjes: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Altijd een leuk bezoekje! Erg goed om Jolanda te zien. Ik ben nu nog steeds niet bij ze langs geweest, dat moet snel eens veranderen! Inderdaad uitgeleend - dat weet je als je bordjes in het museum leest. Volgens mij is er maar een 815 over. Als ik er altijd zo bij zou lopen zou ik ongetwijfeld populairder zijn. LOL! Onno
Harstikke gezellige middag gehad. Weinig Ferrari:s maar veel leuke mensen. Bedankt voor de natte vastgelegde foto"s.(leuk) Fred en Wilma bedoel ik natuurlijk. Marc je F is toch zeker niet voor alleen met goed weer in te rijden. Want dan komt hij weinig buiten. Wij rijden echt heel het jaar.(uitzondering pekel). Onno altijd welkom maar dat weet iedereen. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zeker wel, maar ik heb last van een ouderdomskwaaltje, zijnde 'versleten' rubbers , dus met regen houden we het niet droog. Over een maandje zijn alle rubbers vervangen en dan kunnen we er weer tegenaan!
Weet ik! Het ligt ook niet aan jullie. Ik hoop dat ik binnenkort even tijd kan maken (misschien de 17e?). Onno
Ik hoop dat ik binnenkort even tijd kan maken (misschien de 17e?). Onno[/QUOTE] Oke hou de 17e vrij voor de zekerheid. Komt goed Onno.
Het was heel gezellig vanmiddag. En het klopt Fred dat ik sta te springen Nog 5 lange weken...... zucht. Ooh nee, je moet het positief bekijken, nog maar 5 weken
Nee, maar glimt onder achterbumper vandaan. Netjes hoor zo'n gepoetst versnellingsbak-huis... Hehhh Nog even over die vlammetjes uit de uitlaat? Wel/geen straight pipes?
Weet iemand wat voor banden er standaard worden geleverd onder een 456M GT? We hebben vrijdag de auto naar Kroymans gebracht (ja, in de stromende regen), maar de auto had bij de minste of geringste beweging van het gaspedaal last van wheelspin. Mijn vader en ik vermoeden dat de banden die eronder zitten keihard zijn.
Heb je in het lederen hoes gekeken naar het Owners Manual ? Daar staat dat allemaal keurig in vermeld ... kijk maar hier Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login