De Bridgestones zijn nog redelijk goed leverbaar, ik heb net ook 4 nieuwe banden laten monteren. 17' is inmiddels een bescheiden maatje voor dergelijk brede banden en de spoeling wordt dun (=duur). Groet, Peter
Bedankt Melvok. Volgende week even kijken hoe oud de banden zijn die eronder zitten. En volgens mij hebben wij (mijn vader en ik) jou nog gesproken op Italia a Zandvoort 2 jaar geleden, Peter. Toen hadden we nog wat vragen over de 456.
Hoe oud .... dan moet je kijken naar de DOT code: 4 cijfers die jaar en productieweek aangeven. Leveranciers mogen geen banden verkopen die een DOT hebben van 5 jaar oud. Hier staat interessante info ... Je we spraken elkaar toen idd, leuk ! Ben benieuwd naar de DOT op de 456 ...
Uit de oude doos: Ferrari Mondial Mooie naam heb ik dat altijd gevonden. 'The Ferrari Mondial T Is Ready For One Last Fling'
Deze 355 Spider staat er ook al even; Ferrari F355 Spider-Full Service Book-New Belts 02/2012 - Spirit of Legend Cars SPRL in Wavre
Ik vermoed dat de mede oorzaak het rode interieur is. Zie wel meer auto's lang te koop staan met een rood interieur. Maar goed kan natuurlijk ook iets van technische aard zijn wat er niet in orde is.
Nee OK, maar dat is wel erg mooi Het overheerst niet. Tevens heb ik nog niet eerder de combi van jou gezien.
Wow, wat een prachtige auto! Leuk om zo weer even in een model te duiken als de Mondial. Nooit geweten dat de Mondial quattro personnie is geleverd met een 3.0 QV (uit de 308), een 3.2 QV (uit de 328) en een 3.4 QV (uit de 348). Vooral die laatste ligt altijd zo mooi in een auto vind ik. Mooie lay-out.
Nieuwe aflevering van Jay Leno's garage. Inclusief wat gedachtengangen over Ferrari's uit de 50-ies. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=-lkHB2OExmM&feature=player_embedded]1958 Lancia Aurelia - Jay Leno's Garage - YouTube[/ame]
Het seizoen kan wat Red Bull betreft weer beginnen.........leuk filmpje!! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=-t6cxIeCIjE&feature=player_embedded]RB9 RHYTHM OF THE FACTORY - YouTube[/ame]
Vorig jaar de GTO's op Goodwood...dit jaar 250 LMs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Check bericht op de website! MORE MID-ENGINED MAGIC Image Unavailable, Please Login
Het ziet ernaar uit dat ik dit jaar niet kan . Erg jammer, is heel goed bevallen vorig jaar. En met de LM's zeker net zo aantrekkelijk als met de GTO's.