Te mooi! Jij brengt me altijd al overal naar toe. Zal jou eens een keertje rondrijden. Kan je ook van de omgeving genieten
Vu, dit jaar is 2013 , nog geen Goodwood geweest, wij gaan toch met de LM, of ben je dat al vergeten.
Ik slaap Anyway deze heb ik met dank aan Peter in 2012 in Goodwood gezien. Image Unavailable, Please Login
5995 - wat een auto! Monsieur Massini en ik stonden samen te kwijlen die dag.... Waanzinnig gewoon. Onno Image Unavailable, Please Login
Later de gelegenheid gehad de auto uitgebreid bij Toni Auto te bewonderen. Een beauty. Op zoek naar een foto van 5995 in Maranello kwam ik deze tegen; wat cool! Image Unavailable, Please Login Gr. Martin
Inderdaad erg mooi Martin! Nog wat foto's van 5995: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
die oude foto's doen het toch wel.... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Dat is een ueber-LM! Hier kwam hij voorbij in Sirmione : [ame=http://www.youtube.com/watch?v=X3O-20Kh0L4]Ferrari 250LM in Sirmione : Mille Miglia tribute - YouTube[/ame]
Goed, niet over de kleur beginnen... maar een 996 cabrio voor EUR 16.000...? Marktplaats.nl - porsche carerra cabriolet 1999 automaat 16.000 - Porsche