Automaat en de 3.4L motor staat bekend als de "plof motor". Ik denk toch dat de 996.1 de minst geliefde P is.
Jongens, het is hier wel Ferrarichat he. Ik heb de advertentie in het koopjes topic van het porscheforum.nl gezet.
Mee eens, ik heb ook nog een ad gevonden. Meer on topic en best een mooi exemplaar (Op de stoelen na maar die zijn te vervangen in de kleur zwart best te vinden)... Ferrari, 308, GTB auto te koop - AutoScout24
De GT3 is een uitzondering natuurlijk, compleet andere motor/auto Ik zag net op ferrariads een Mondial circuit racer in België te koop staan voor 12000, kan hem niet terug vinden. Ook best leuk!
Inderdaad best een mooi exemplaar. Motorruimte ziet er netjes uit en ook het vooronder. Wel een US uitvoering (met minder pk's?).
Ik ga straks naar Nederhorst den Berg om een klantje te bezoeken, moet ik nog even voor iemand een kijkje nemen bij dit exemplaar?
Ik heb die 308 bekeken en gereden. Body is erg strak en mooi. Door een bekende restaurateur (Martin Dijkhof Achterveld begreep ik) gedaan. Het is idd een US-ombouw, dus iets minder snel. Tevens is de US-uitlaatombouw niet verwijderd en ik vind dat niet mooi staan. Stoel van bestuurder is gescheurd. Er mist een knopje van een schakelaartje op middenconsole, verder zeer netjes. Het is gewoon een hele mooie 308, het enige wat hij tegen zich heeft is dat USA-verleden en dat de stoelen bekleed moeten worden. Hele aardige lui trouwens van dat bedrijf en echte autoliefhebbers ook. De auto's zijn meer hobby dan werk voor ze.
Straks weer een speeltuin minder voor ons.....?? Oeps. Circuit Zandvoort in financieel zwaar weer - Autoblog.nl Ik mis de visjes nu al........
Autosport.nl | Div: Geen nieuwe situatie op Circuit Park Zandvoort Laten we maar naar de insiders luisteren. CPZ zit al jaren in zwaar weer, maar heeft het altijd overleeft. Het zijn moelijke tijden. Veel bedrijven zijn heel terughoudend met sponsering en dat heeft duidelijk gevolgen voor de gehele nationale autosport. De koningsklasse de Dutch GT4 kende afgelopen jaar ook maar 14 auto's, terwijl er met de start van de klasse meer dan 30 deelnemers waren.
Ik hoop op het beste voor CPZ. Blijft een heerlijk circuit om te rijden en ik heb er mooie herinneringen aan van heel lang geleden. Als ze een fonds oprichten stort ik er wel wat in. Onno
@ Henk: 5 Things You Didn’t Know About Miami Vice - Classic Driver - MAGAZINE - Classic Life Wist jij natuurlijk al Gr. Martin
even wat zonnige plaatjes in deze kou. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Waarom zo snel concluderen dat de stoelen opnieuw bekleed moeten worden? Ik ga dit jaar op aanraden van Alex eens bij Master Car Treatments in Den Bosch langs. Die kunnen voor een redelijke prijs leer repareren en weer ogelijk maken. Alex liet me foto's zien van voor en na en dat zag er erg goed uit (niet concours, maar zeer toonbaar). Ik ga kijken of ze de linker wang van de bestuurdersstoel weer kunnen opfrissen. Die is kaal geworden van het in- en uitstappen. Gelukkig niet gescheurd of verhard, maar het oogt niet zo mooi.
Wie zegt er dat Duitsers geen humor hebben....? [ame=http://www.youtube.com/watch?v=P3e9p3Uft6s&feature=player_embedded]Reverse parking challenge - YouTube[/ame]
De porscheberichten vliegen me hier om de oren op het moment. Maar nu hebben ze op het porscheforum deze week ondertussen 4 pagina´s volgeschreven over Ferrari. Zit iedereen nogwel op z´n plek? | www.porscheforum.nl | - Toon onderwerp - Merktrouw of bangeschijter?
Even OT dan maar Lewie: tijdje geleden zagen we een dubstepper met aardige moves, maar dit is toch ook wel knap! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=I9ficvPdpZg&feature=player_embedded]'Speed Painter' Takes Stage in 'Anderson's Viewers Got Talent' - YouTube[/ame]