100% zeker weet ik het niet hoor. Ze zijn iig vervangen. Alex heeft hierover contact gehad met Ferrari. Ferrari wist niet zeker of ze vervangen waren.
Thx, sterk zeg. Wel goed om te weten als er eens wat op de mat valt wat ik niet ben geweest.... Zouden de tussenliggende 19 stuks ook een cavallino hebben?
Daarvoor hebben we toch de RDW? Maar het antwoord is: NEE. We hebben wel: Ford Fiesta, Chrysler Crossfire, VW Golf, Peugeot 508, Daihatsu Rocky, Mercedes 300 SE, Citroen C3, Skoda Fabia, BMW 630 Cabrio, BMW 525d Touring, Peugeot 307, Fiat 500, Mercedes ML 350, Fiat (Camper), VW Polo, Audi A4, Mercedes 190 D, Ford Transit en een BMW 325i
Die van jou heeft rode rolbeugels Fred Kentekens gewoon rond dezelfde periode aangevraagd. Goed bezig! Gr. Martin
Eeehh heb ook even niets te doen...RDW site zegt : 57-NTX-7 = Ferrari California zwart 58-NTX-7 = Ferrari Mondial 3.4t coupe rood 59-NTX-7 = Suzuki Swift zwart (doet me ergens aan denken) zo pauze voorbij, nu weer aan de slag ;-)
Hee, leuke oefening! Voor mij geldt: 57-HPT-2 = BMW 3er Reihe diesel 58-HPT-2 = 308 GTB (zal dus wel een importje zijn ) 59-HPT-2 = BMW 7er Reihe benzine Raar dat ze bij die BMW's niet het exacte type aangeven? Het zijn nochtans origineel NL wagens.
Goed te zien hoe een raceauto op zijn donder krijgt op het circuit: Shaker Rig Test - Muscle Milk Pickett Racing - YouTube Gr. Martin
Copyright niet bekend: Image Unavailable, Please Login Genomen in 2011, maar het plaatje zou zo 30/40 jaar ouder kunnen zijn. Gr. Martin
29-HZV-4 Seat Exeo, kleur zwart 30-HZV-4 Seat Exeo, kleur zwart 31-HZV-4 Seat Exeo, kleur zwart 32-HZV-4 Seat Exeo, kleur zwart 1 van deze is van mij
Nope Martin.....Bloemenkiosk Rembrandt staat er pas vanaf 1 april 1988 (geen grap!) Leuke foto trouwens!
Bij Louwman Exclusive Cars staat op het moment een Rosso Corsa F430 uit 2006 te koop (goed te zien vanaf de A2!). Hele nette auto, heeft een jaar of 5-6 in een verzameling van zo'n 15 F's gestaan. Slechts 23500 km op de teller. Tubi uitlaat, Daytona seats en keramische remmen. Alleen de rest van de opties viel me wat tegen, het is nogal een kale auto (vooral vergeleken met de F430 van Fredt). Geen elektrische stoelen, geen rode stiksels, geen dakhemel, geen schildjes, geen parkeersensoren etc. Ik heb hem gister even bekeken, staat wel mooi in de lak en is zo te zien/horen wel van een liefhebber geweest. Ik heb ze nog niet goedkoper aangeboden zien worden bij een dealer. Wie hapt toe??? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Henkie!!! Met handbak!!!!! Ziet er inderdaad verder mooi uit: http://www.louwmanexclusive.nl/select.php?id=5364185
Denk het niet, Erik. Lol - Wikipedia Martin kan je humor waarderen. Toch, Martin? Gr. Bob (voor de volledigheid: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lul)
Nee hoor. Zeker! Toch fijn dat je even de moeite neemt om die kiosk te bellen. Heeft die mevrouw ook wat te doen. Gr. Martin