Heb eerder een F430 met handbak te koop zien staan met een lagere prijs tenopzichte van een F1. Mogelijk is bij de F430 totaal niet populair wat zich uitdrukt in de prijs?
Handbak is zeker minder populair. Maar als je er echt specifiek op zoek naar bent is dat een voordeel natuurlijk Iemand een idee hoeveel % van de F430's handschakel zijn?
Kende deze nog niet... [ame=http://www.youtube.com/watch?v=6sGAU6S_PZA]Top Gear - Ferrari 288 GTO - YouTube[/ame]
Even aan 't meelezen! Klopt niet helemaal... Effe naar Approved gaan, in Italië moet alles weg. (Screenprint van 5 minuutjes geleden) Ciao, Otto Image Unavailable, Please Login
Ja in Italië staat alles in de uitverkoop, ik bedoelde eigenlijk in NL geleverd (deze door Kroymans) En de BPM idd, zit je toch ook rond de 85k in totaal.
Ik denk dat ik niet eer zou kunnen slapen met een 250LM en 288GTO in de schuur. Super en vette (lees: hele vette!) combo
Ik mag hopen dat het geen bekende(n) zijn. Maakt het overigens niet minder ernstig: Bekneld onder Ferrari - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
Dat heb ik weleens gehad dat ik 's nachts nog ging kijken of alles goed afgesloten was. Image Unavailable, Please Login
Bizar en hopen dat beide er niets aan over houden. Toeval wil dat ik vanmiddag die auto op de a29 (richting a59) spotte en een thumbs up gaf welke werd beloond met een dot gas van de 12 cilinder. Ik kon dat niet bijbenen (diesel) maar daarna ging de beste man gelijk van het gas af. Mijn kruissnelheid lag hoger dus was hem daarna kwijt. foto's die ik nam (dus kort voor dit ongeval) toen de man nog alleen in de 612 zat Ps had de indruk dat het geen ervaren F rijder was, had hem wellicht nog niet zo lang??? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wie zei er ook alweer dat de Duitsers geen humor hebben (Teil II) Nivea doet een stresstest - VK Magazine
Sorry Erik... ik had hem ook pas door na de beelden, na jouw opmerking, nogmaals bekeken te hebben. Hoewel ik de eerste keer bij sommige bewegingen van de auto mijn bedenkingen had en die velgen... ik dacht dat het gewoon oude beelden waren. Graphics zijn in ieder geval beter dan Ferrari Challenge op de Wii
Zal wel een report zijn (aangezien ik net terug ben van 3 weken vakantie )....maar goed, dit is naar mijn mening de manier waarop een Enzo gereden moet worden: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=Z-4v4I7Gzk0[/ame]