Zijn beiden nog onder de 30. 1 had / heeft een schedelbasis fractuur. De ander ging zeer slecht. En is dus overleden. Een vriendin kent ze via een 1 of andere rally waar ze aan mee doen, of organiseren. Dus ik zie de hele dag berichten over de 2 inzittende voorbij komen.
Jakkie. Ik ken wel iemand uit Heerjansdam met een Grigio Ingrid 612; dat ligt akelig dicht in de buurt en zoveel 612's in die kleur zijn er nu ook weer niet
Dan maar even een vrolijke noot ertussendoor op valentijnsdag. Heidi is namelijk vandaag jarig. Gefeliciteerd! en nog vele jaren toegewenst
Hoe gek kan je zijn.....?? Lijkt wel een Arabier! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=gpAzXqIcWzc&feature=player_embedded]BMW M5 "NeedForDrive.com" LAST ILLEGAL Street Racing and Drift, Driver - Giorgi Tevzadze - YouTube[/ame]
Netjes toch die handjes kwart voor op het stuur, haalt ze daar niet een keer vanaf... Dat die nog rondrijdt/glijd. Komt vanzelf nog zo'n zelfde tegen en dan is het schrapen. Ben eerder benauwd voor die voetgangers die steeds (tot nog toe op tijd) weg kunnen springen, je zal jezelf maar verstappen met dat in aantocht. Volgens mij een ~ARA~met~BIER~ op die in het verkeerde land is gaan wonen. Gewoon voetje(s) eraf (zoals ze dat gewend zijn in hun eigen land) en wij kunnen weer "veilig" over straat. Iemand een idee welke stad dit is? Plan ik er even (ruim) omheen komende trip....
Inderdaad verschrikkelijk nieuws... Het kan snel gebeurt zijn... en bij zo'n berichten prijs ik mezelf weer even gelukkig dat er vorige week in mijn geval enkel materiële schade was. Geslipt op de snelweg... gelukkig niet met de Ferrari maar met m'n dagelijkse wagen...
Zet de foto's van Fred in een heel ander daglicht. Je ziet een 612 op een verder betrekkelijk mooie winterdag. Een typische niets-aan-de-hand-lekker-cruisen-in-mn-612-dag. Tegelijkertijd weet je dat de bijrijder niet lang meer te leven heeft. Bah.
+1 Toen ik hem tegen kwam (met Wilma erbij) zat er (nog) geen bijrijder in. Blijkt dat de rijder uit Oud-Tonge kwam en de bijrijder uit Barendrecht... http://www.112brabant.nl/index.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=8225
Verschrikkelijk Fredt. Moet je op die foto de slipsporten zien op een weg die nauwelijks afbuigt. Je vraagt je af wat er gebeurd is.
Even van de Wizard's FB pagina geript, wel leuk om te delen. Commentaar van hem was: "Uuuuuummmmm, tsja...." Het lijkt er een beetje op of hij een limo aan het bouwen is. Onno Image Unavailable, Please Login