De voorloper van de FF: Image Unavailable, Please Login Ferrari 456 GT Venice - 01-02-2013 - Autogespot Gr. Martin
Bijna te makkelijk Heb ook eens een driftcursus gedaan in de Impreza. Met vierwielaandrijving en zoveel grip behoorlijk moeilijk, hoewel de instructeurs er wat van konden in hun Impreza en Evo. Wat ik wel leuk vond was het pendulum effect om een haarspeldbocht te nemen (ook wel Scandinavian Flick genoemd).
Dat niet, drift starten was simpel op vermogen. Maar om precies op de grens te blijven was lastig, ik stond snel achterstevoren. Misschien door bandrn met teveel grip, beperkte stuuruitslag (of slechte chauffeur).
Tja, de volgende keer gewoon weer met deze auto proberen denk ik dan. Des te meer voldoening als je doorkrijgt hoe 'm dwars te houden. Wat Peter zegt, met een BMW is het te makkelijk. Dan kan zelfs ik het ;-). Ik ga eind volgende maand op Papenburg driften. Heb er nu al zin in.
Lijkt ook best op beelden in dit filmpje.... Herken je de koelklepjes van de voorremmen zoals op de F12? [ame=http://www.youtube.com/watch?v=sbcSZI8t9CU]All New Ferrari F150 - The Enzo Replacement - YouTube[/ame]
Ik heb Top Gear gezien vanavond. Het viel me een beetje tegen. We zijn te verwent volgens mij. Hopelijk volgende week iets beter
Toch kijk ik met mixed feelings naar zoiets als dat rugb, het zijn maar Kia's echter ken genoeg mensen die er zo eentje (lees: nagel nieuw) willen hebben.... Gairo, Van harte man, nog vele gezonde jaren erbij met hopelijk veel ferrari fun.
Ook Proficiat: Gairo en SoccieBon En welke Ferrari is het? [ame=http://www.youtube.com/watch?v=OQ0pLNQuuvI]2 Ferrari's rijden te hard | Wegmisbruikers - YouTube[/ame] Een 456... Yeah right
Het aantal keer dat ik een Prius te hard zie rijden.... gek dat ik dat nog nooit op Wegmisbruikers heb gezien. Onno
Je hoort in het commentaar volgens mij ook dat ze "die twee F's uit Rotterdam" nu hopen te kunnen grijpen ....
Dat is precies de druppel waarom ik enkele jaren geleden al afgehaakt ben, toen ze onnodig nieuwe auto's gingen slopen voor een topic van 5 minuten. Geeft totaal het verkeerde signaal af.
Ruim 3,5 jaar geleden waren P.Lambo en ik een uurtje aan het dollen met zijn hobby 325i op de lokale rotondes hier. Het doorgaande verkeer moest maar even wachten. P.Lambo op de rotonde on Vimeo
Zie deze ook nog staan bij die Vimeo. Dat was ook wat toen. Franc308 rijdt daar echt hard met de ex-308gtb door de Storotunnel net boven Riva. Ik denk 170 ipv de toegestane 70. Komt die Plambo voorbij met, zeg het maar? 250? Moet je die luchtverplaatsing horen VOORDAT hij hem inhaalt, ongelofelijk P.Lambo haalt Franc308 in (Storo tunnel) on Vimeo
Weet niet zeker of ie al een keer is langsgekomen, maar blijft erg leuk om deze enthousiaste Testarossa-eigenaar te horen spreken. The Ferrari Testarossa Gets Some Love In This Tribute Video
What else... Henk, ik zie in je lijstje ook de preview van de Italy trip 2009... zou je voor mij een keer een kopietje van die geweldige film kunnen fikken? Die zou ik graag nog een keer terug zien. Wat een week was dat ...
Lekker gespaard en dan........ [ame=http://www.youtube.com/watch?v=kdPYDLJIPv0&feature=player_embedded]Testing Out Thew New RC Helicopter - YouTube[/ame]
Gemiddelde hovenier word hier heel vrolijk van, tot hij er achterkomt dat zo'n heli €2000 ofzo kost .