Verdorie... ik wist dit en had het al aan een paar mensen verteld. Dirk zou laten weten wanneer het uitgezonden werd.. Dit is het restaurant: La Higuera: Rechts staat de zwarte F430 spider die wij allemaal kennen.. Image Unavailable, Please Login
Ah... Nieuw verbouwprogramma voor Irene Moors 12 februari 2013 Irene Moors komt binnenkort bij RTL 4 met het nieuwe programma Verbouwen Zonder Grenzen. Hierin volgt Moors samen met bouwkundige Bob Sikkes Nederlanders die in het buitenland voor een grote verbouwing staan met een huis of bedrijfspand dat veel aan waarde te winnen heeft. Zij bouwen letterlijk aan een nieuwe toekomst, maar komen onherroepelijk voor tal van problemen te staan, zoals moeizame communicatie met plaatselijke aannemers, te krappe budgetten, onderlinge ruzies en de nodige bouwstress om het project op tijd af te krijgen. Aan het eind van de verbouwing biedt een taxatie het antwoord op de vraag of de verbouwing ondanks alle tegenslagen en ontberingen ook wat heeft opgeleverd. Verbouwen zonder Grenzen is vanaf dinsdag 26 februari te zien bij RTL 4.
Had ik dat maar eerder geweten dat jij dat was. Hadden wij hand kunnen schudden. Jij stond binnen toen ik er net aankwam. Liep nog langs jullie in de werkplaats. Was het aangenaam in de auto op de terugweg?
Mijn dochtertje (toen 12) vond van wel [ame=http://www.youtube.com/watch?v=1XF_uWgPMyI&list=UUgVSXMpDsNtxZiAh560vJbg&index=2]Anka's autorijles - YouTube[/ame]
Dit is precies de reden waarom JC zo doet, omdat mensen er boos om worden, zo blijft het leuk om te provoceren. Als je nou gewoon niet reageert, doet hij dit soort dingen ook niet meer.
Hallo, zijn er mensen hier aanwezig die dit jaar meedoen aan Viva Zeelanda en die nog een plaatsje vrij hebben? Heb vorig jaar mogen meerijden met een Mondial van op dit forum en vond het echt een prachtige ervaring, maar weet niet zeker of hij dit jaar weer meedoet, daarom dus deze vraag, zou ik met iemand hier die nog een plaatsje vrij heeft mogen meerijden zodat ik wat meer foto's kan maken dan alleen aan de start? Alvast bedankt
Nieuwe sponsor voor het F1 team van Ferrari: Ferrari and Fernando Alonso receive a special delivery from UPS - YouTube Gr. Martin
Hoi Timo, Ik ben er dit jaar ook weer bij (de 308GTB van vorig jaar) zal kijken of ik iets kan regelen, weet nu nog niet wie er van mijn kennissen mee rijden. Image Unavailable, Please Login
Even wat 360 challenge stradale muziek, met dank aan Maikel. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=X6fHJGpAdXc]Ferrari 360 Challenge Stradale Incredible Sound!! Lovely Accelerations And Downshifts - YouTube[/ame]
Viva Zeelanda klinkt interessant. Nog niet veel Ferrari inschrijvingen. Gaan er meer mensen met een F er naartoe?
Inschrijvingslijst op website is alle jaren niet compleet geweest. Er kwamen altijd nog wagens bij die zich niet aangemeld hadden. Vorig jaar waren er 10 Ferrari's aangemeld en uiteindelijk waren er toen helaas maar 5. 2 jaar geleden waren er 7 aangemeld en waren er uiteindelijk 16 aanwezig. Dus dit jaar afwachten hoeveel het er uiteindelijk zullen worden.
Ik wil dit jaar ook weer gaan, de voorgaande keren waren erg leuk. Ik moet me alleen nog even inschrijven.