Wat een mooie dag was dit toch, we hebben er een half jaar later de Spot van de dag mee gehaald Clubje van de dag: Ferrari Challenge Stradale Image Unavailable, Please Login
Was het die dag dat er 6-7 Ferrari's bij het tankstation stonden, en een jongen alleen geïnteresseerd was in de R8? . Overigens de 2e spot van de dag met de R8 in een bijrol!. Tijdens de blauwvingerrally had Dolfijn de spot van de dag te pakken .
Hiermee zie ik mij toch wel graag de haven van Monaco binnen drijven...... Foto: Divers Gray Design Xhibitionist Gray Design Xhibitionist 01 : Autoblog.nl http://www.autoblog.nl/nieuws/xhibitionist-bootje-met-autodesign-en-plek-voor-3-helikopters-57258#post-57258
Ja natuurlijk! Nog wel even een voorbehoud omdat ik ergens in april voor het werk naar India moet hoorde ik vandaag.
Hey Peter.... Op zo'n manier stel ik graag mijn auto ter beschikking voor je volgende spot van de dag. Of moet je me dan "spontaan" ergens tegenkomen als je geschikte locaties aan het zoeken bent?
Dat is een gaaf ding idd. Die 3 heli's zo vlak bij elkaar op dat voordek is natuurlijk onzin. Met 1 heli op zo'n bootje landen is al pittig genoeg, laat staan als je moet fileparkeren tussen 2 anderen in.
Zo maar ... een leuke foto van een 430 Challenge ... de rijder maakt ook nog reclame voor FerrariChat.com ! Image Unavailable, Please Login
Auw! DJ Afrojack rijdt gloednieuwe Ferrari in de prak - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive] Gr. Martin
Ok, hou me dan op de hoogte. PS: Weet er iemand welk type Ferrari dit exact is? Image Unavailable, Please Login
Ik heb er ook wal over opgezocht, maar kan niks vinden, in profiel leek het op een 225 S in de Ferrari Opus, maar is het blijkbaar toch niet...
Ik denk een 166 Inter: Image Unavailable, Please Login 1950 Ferrari 166 Inter for sale - Classic car ad from CollectionCar.com. Gr. Martin
Oeps, da's een bekende......Porschedealer Gelderland aangehouden voor belastingfraude [updated] - Autoblog.nl Maar dit (gelukkig) niet.....Beslag op Ferrari's bij wietonderzoek - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]