Lijkt de fast en the furieus wel met dat geluid tijdens het schakelen... Tsjuw...tsjuw...tsjuw... Mooie beelden Oscar!
Paar plaatjes van ons tripje tot dusver. Mooi weer gehad met tot 16 graden, maar vanaf vandaag is de pret over. Gelukkig heb ik een veilige parkeerplek voor de 550 en we gaan hem over een maand maar weer ophalen. Terugrijden eind deze week is geen optie. Onno Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
#2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
+1, zou dat denk ik niet durven in die condities... @ Onno, Je laat hem dus achter (verstandig gezien het feit er hier weer sneeuw ligt) maar huhhhhhh waar precies Goed om te lezen dat de trip toch is bevallen, jammer van de terug rit maar dan heb je weer iets om naar uit te kijken, toch? (met Porto's )
Tussen de Panamera's van de ambassadeurs. Ze staat serieus veilig, dat vind ik wel errug lekker moet ik zeggen. Ja, die waren wel handig geweest. David is nog onwennig met de auto en heeft een richtingsgevoel van lik-me-vestje. Dus we reden 180 graden de verkeerde kant op in Budapest (de SatNav van David heeft Hongarije maar raakt af en toe het pad behoorlijk kwijt - altijd zelf ook de borden lezen!), en David was later in paniek - geen benzine meer dacht 'ie maar ik wist dat hij zeker nog 100km verder kon. Onno
Geachte relatie, In tegenstelling tot eerdere berichten gaat de Ferrari Tribute To Mille Miglia 2013 wel door! Als Ferrari liefhebber mag u dit unieke evenement natuurlijk niet missen. Van 16 tot en met 19 mei organiseert Ferrari SpA tijdens de beroemde Mille Miglia, een unieke bijeenkomst van een groot aantal moderne en klassieke Ferraris, die vanuit alle uithoeken van de wereld naar het Italiaanse Brescia komen. Daar worden alle autos in het historische centrum van de stad tentoongesteld voor het publiek. Maar, ook het rijden van enkele stages van de beroemde race staat op het programma. Alle autos die tussen 1958 en 2013 zijn geproduceerd, worden voor dit unieke evenement uitgenodigd. U kunt ook deelnemen met uw Ferrari. In bijgaand programma vindt u meer informatie over Ferrari Tribute To Mille Miglia 2013. Inschrijven kan door onderstaande link te volgen, die leidt naar de officiële website: FerrariTribute Als u vragen heeft kunt u naturlijk ook contact met ons opnemen op nummer 035-646 22 20 of een e-mail sturen naar [email protected]. De Ferrari Tribute To Mille Miglia 2013 is een unieke kans om deel te nemen aan wat Enzo Ferrari The most beautiful race in the world noemde. Zien we u aan de start verschijnen? Image Unavailable, Please Login
Zeker het geld waard. Dit jaar misschien makkelijker om mee te doen omdat ze het zo laat hebben aangekondigd. Maar normaal gesproken kom je er met een 360 of 430 niet tussen. Tenminste, de kans is erg klein. Onno
Wat is hier mooi aan? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mooie foto's Onno. Voor degene die ze nog niet gezien hebben hier een paar foto's van onze aflevering: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Fraai!, hoop hem binnenkort in het echt te zien onder het genot van een zonnetje en een ritje met de fchat .