Zijn er leden hier die tijdens deze viering in Italië zijn? Ik ben er zelf bijna de hele week en volg die tour met een huurautootje. Ik denk dat het net zo'n gekkenhuis wordt zoals bij de viering van Ferrari 50 en 60 jaar. Dit MOET ik gewoon meemaken. Weet dat Marcel iig ook gaat. Die tref ik daar nog zeker met zijn maatje. Ciao! Vu Image Unavailable, Please Login
Ik probeer in die week in ieder geval in Bologna te zijn met het werk, dat betekent dan om 12 uur in het hotel en dan eventueel met een huurauto die kant op, moet alleen wel de volgende morgen om 5 uur 's ochtends weer de taxi in.....
Ik wil wel, maar heb nog geen tractor om te gaan. En moet oppassen dat straks thuis de sleutel niet meer in het slot, met al die zakenreizen. Zit nu alweer net voor München , moet maandag in het beloofde land zijn.
Hotels en het autootje (Fiesta) is geregeld. Nu nog de route voorbereiden! Forza Lambo! Image Unavailable, Please Login
Hi, Yep ben d'r ook bij...niet de hele week maar in ieder geval de 8e en 9e om de tour en overnachting in Forte dei Marmi mee te maken....
Wordt een mooi spektakel, ongetwijfeld. Maar ja, je kunt niet alles. Ik denk dat Paul Verheijde er wel zal zijn. Ken je die nog? Onno
@ Michiel: welke wagen heb je dan tot je beschikking Michiel? @ Jan: gezellig! Wij gaan elkaar daar treffen! @ Onno: ja...hij heeft een 6.0 VT. Mooi ding! Volgens mij later nog klassiekers aan zijn collectie toegevoegd.
@Vu: een Alfa 156 SW 1.9 JTD... Is voor een fabrieksbezoek met een groep dat ik organiseer, zie: motorvalleyevents.com.
Lijkt verdacht veel op de Italy trip welke wij hadden in 2010 waaraan Marc deelnam met Brum. Brescia & Start. Op Zaterdag lunchplek, meerijden over Futapass en Maranello (succes met daarin te komen als alles is afgezet ivm MM, hekken opzij schuiven is de enige optie ) En dat (toen) allemaal in de zon, niet een zekerheid in die periode. Kortom een supertrip!
Ik heb Brummetje toen voorbij zien komen bij Greve in Chianti.Gaaf! We doen dit al vijf jaar op rij. Elke keer weer een feest! Vorig jaar deze trip voor de Maseraticlub georganiseerd: 20 autos. We hebben jullie toen voorbij zien schuiven rondom Modena.(MEF)
Ben alweer terug, maar gistermorgen was het druilerig. Is echter niet erg als je in de Lambo fabriek rondloopt
Foto's gemaakt? In Modena reden we het podium nog op in 2011 (zie foto) Was niet de bedoeling maar we zijn er wel geweest Je gaat dit jaar weer? Dan zijn Henk, Cor, Michiel en Robin er ook (in een huurbakje). Image Unavailable, Please Login
Ja, dit jaar ben ik er met een groep van 16 mensen / 8 auto's. Start in Brescia, op vrijdag naar Lambo voor een fabrieksbezoek en op zaterdag lekker kijken op verschillende plekken langs de route. Overigens kreeg ik bij Lambo te horen dat de Gallardo productielijn dit jaar dicht gaat vanaf 1 mei tot aan het eind van het jaar. Die wordt dus vermoedelijk omgebouwd voor de Sesto Elemento. D'r stond er eentje op de binnenplaats tussen de 'testexemplaren'.
Krijg net deze foto van een collega. Vanwege de verjaardag van Lamborghini hebben ze op het vliegveld van Bologna nu deze "Follow me" wagen. Onze crews zijn al een aantal keer de landingsbaan mee op en neer geweest..... Image Unavailable, Please Login
En hebben de grootste lol op zo'n lege baan. Zal rustig terug rijden zijn met het vliegtuig achter je aan, alleen dat oppikken.....
Die mannen zijn alleen maar aan het crossen denk ik en rondritjes met stewardessen doen.......althans dat zou ik doen. Het begeleiden is vaak maar de laatste 50m