Heren, Na de aanschaf van mijn 308 werd tijdens de grote beurt bij Guus van Eijk het idee geboren om een rit te organiseren vanuit zijn bedrijf. Het is daar in de omgeving goed toeren en dus ben ik aan de slag gegaan. Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad, maar nu is het dan zo ver. Hierbij wil ik jullie dan ook van harte uitnodigen om mee te rijden op 21 april. Het start/eindpunt is, zoals gezegd, in Gorinchem. Nadere info over verzameltijd en kosten (geen astronomisch bedrag) volgen spoedig. Dit is geen rit voor louter Ferrari's, andere merken sportwagens zijn ook meer dan welkom. Aanmelden voor de rit kan via PM of op mijn privé emailadres: [email protected]. Ik hoop jullie allen te mogen begroeten op 21 april. Vriendelijke groet, Ed
Even alle ritjes op een rij zetten of het kan, komen er dat weekend een aantal georganiseerde ritten samen en opdelen is wat lastig... (heerlijk luxe probleem ).
Daarvoor hebben wij de "combo" in het leven geroepen. M.a.w. voor de middag de ene en na de middag de ander. Blijft over: de volghorde, keuzes, keuzes...
Tja, dat word dan een lange dag. Ik vrees echter dat er veel overlap is. Laten we de aanvullende info maar even afwachten.
Nou niet gaan klagen he?! Jij staat toch te trappelen (niet te spreken over het paard in de stal) en dan afhaken?
Erg leuk zo'n toerrit op 21/4, maar ik heb me al ingeschreven voor de Lenterit van FOCNL ... Dus helaas ...
Ed als het een beetje weer is komen wij zeker. Gezellig, is ook te doen voor ons (km). Succes met het verder regelen.
Inmiddels is de definitieve planning klaar. We verzamelen om 10:00 uur en na een bakkie koffie of thee zullen we tussen 11:00 en 11:30 vertrekken. Tussen 13:00 en 13:30 zullen we bij de lunch locatie aankomen waar een uitgebreide lunch op ons staat te wachten. Uiteraard nemen we de tijd voor deze culinaire stop waarna we het tweede deel van de rit zullen aanvangen. Rond 16:00 zullen we weer in Gorinchem arriveren waar we nog een hapje en een drankje zullen nuttigen ter afsluiting. Kosten voor deze dag zijn 22,50 pp. Inschrijven kan tot 13 april, na deze datum moet ik zaken gaan vastleggen.
Ben308 - 308GTB jeka - Mondial aero - 208GT4 Mrs.spider - 355 spider Dré - 348TS Menno - 328GTS ????? - 430 sharknose67 - 308GTB en verder: BMW Z4 Corvette Porsche 911 Nissan 350Z Mustang En wellicht Ger - 550 maranello Porsche 993
Ed, excusus voor de late betaling maar ik heb de 22,50 overgemaakt. Overigens heb ik je rek nr. niet in deze draad zien staan. Ik kom met de 328 die zojuist van de plaatwerker komt voor een cosmetische verbetering bij de neus.