[ame=http://www.youtube.com/watch?v=HYjLY3plhp0&feature=em-uploademail]LaFerrari - Behind the scenes - YouTube[/ame] Gr. Martin
Mmhh...interessant. Jammer dat Pirelli altijd maar een paar maten levert. Voor de 360 dus alleen 235/40 voor (ipv 215/45) en achter 265/40 (ipv 275/40) dus 0.2" kleiner voor en 0.4" kleiner achter. Achterbanden tevens smaller dus weet niet of ze op de Challenge wielen passen die normaal gesproken 295 wijde banden hebben. Qua hoogte wel beter dan die Pilot Cups die ik nu rijd. De trackdays in Spa staan me wel aan. Misschien ter vervanging van Spa Italia?
Nu de was/poets spullen binnen zijn begon het zo te jeuken om te wagen weer lekker schoon te maken dat ik het vandaag maar meteen gedaan heb my precious Image Unavailable, Please Login
Ik heb net even zitten kijken, eerste wat ik dacht was: BUDGET! Man wat een spullen en mensen, het mag wat kosten Ziet er goed uit zo Christiaan! Je hebt eer van je werk.
Ging het nou werkelijk om het poetsen, of was het een smoesje om in de auto te gaan zitten, deze te starten, een paar meter te rijden en om de motor nog even lekker te laten draaien? En dan na de poetsbeurt weer terug de garage in op een vergelijkbare manier? Hoe dan ook: ze ziet er weer mooi uit! Moet ik eigenlijk binnenkort ook een keer doen, maar dan kan ik beter even wachten tot na FCN Trackday
Erik... kom er maar in. Bij de meneer van de 599xx (EVO) wordt hij volgend jaar afgeleverd. Dus ticket naar de andere kant van de plas zal wel noodzakleijk zijn.
Maserati schijnt in 2015 te komen met een opvolger van de MC12, gebaseerd op de LaFerrari. Report: Maserati-Based LaFerrari Hypercar Pinned for 2015 According to Car Magazine, a Maserati variant of the LaFerrari will reportedly debut in 2015 as a spiritual successor to the 2004 Ferrari Enzo-based Maserati MC12. Although these claims may seem a bit outlandish, such a car is far from the realm of impossibility and if it turns out to be true, then this yet unnamed Maserati hypercar will feature many of the systems from the LaFerrari and strengthen the ties between Ferrari and Maserati even further. As a result, this new Maserati could utilise the same chassis, suspension, electrical systems and powerplant of the LaFerrari albeit without the eco-focused hybrid systems. Consequently, the car could feature a detuned version of the 789hp 6.3-liter V12 engine fitted to the LaFerrari or Maserati could instead opt for a quad-turbocharged variant of the Maserati Quattroportes 3.8-liter V8. Unsurprisingly, Fiat officials would never allow such a Maserati hypercar to overshadow the LaFerrari, but with that being said it will be lighter than the 1255kg LaFerrari thanks to the absence of the hybrid batteries. Finally, just 50 examples of the so-called LaMaserati are expected to be produced each featuring a price tag over 1 million.
Gekke Engelsen: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=3W_kAp1nJ_o&feature=em-uploademail]Lamborghini Espada drive and 2013 Goodwood FOS preview - evo Diaries - YouTube[/ame] Gr. Martin
Even ter inspiratie Henk, (naar aanleiding van ons babbeltje gisterenavond/vanmorgen vroeg ) Let even op het mooie weer die dag (Onno was er ook bij ) We hebben maar 1 jaartje overgeslagen.... 2011 Deil meeting april - YouTube
Ik heb vanmorgen nog even geoefend met het dak open 4 graden ging nog net. Nog één week vorst en dan schijnt het voorbij te zijn....... (laten we het hopen!!!)
Jij doelt op de datum 27 juni die er staat vermeld? Je vraagt je bijna af waarom ferrari zelf dit soort (marketing?) filmpjes maakt. Ze zijn allemaal verkocht, toch? Waarom dit dure filmpje dan? Dat kost toch alleen maar winst?
Het viel me op dat hij makkelijk zijn hand op de pook laat rusten. Ik heb altijd begrepen dat het slechts is om aan de pook te zitten als hij in een versnelling zit. Mythe?
Vanwege de extra belasting van het schakelmechanisme. Hetzelfde idee als tijdens het rijden je voet op het koppelingspedaal laten rusten. Vraag is alleen op welke termijn en in welke mate je hier de negatieve effecten van gaat ondervinden... Gr. Martin
Ik moet eerlijk zeggen dat dat vnl theorie lijkt te zijn. Denk dat de belasting van een motor meer doet voor een bak dan een hand die op de pook ligt. Nu is dat bij een bak waar de pook direct in de bak steekt ook weer anders dan bij een auto waarbij er een stangenstelsel tussenzit, maar ook al zit de pook direct in de bak denk ik dat dat geen significante schade doet.