Altijd vermakelijk om Chris Harris stevig te zien vegen met een RWD. De looks van zo'n SLS Black Series vind ik niks, had net zo goed een Mansory uitvoering kunnen zijn Mercedes SLS AMG Black Series: German Tyre Killer - CHRIS HARRIS ON CARS - YouTube! Heel veel moois tijdens de opendag van DK engineering! www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Oi3AauakbfM#at=488
Ok, niet mooi maar wel in balans zeg! Driften over voor en achter wielen in zo'n vloeiende beweging, goed onderstel. Wat ook wel mag voor dat geld Varierend differentieel werkt goed dus. Waardoor zouden ze daar aan gedacht hebben?....
Geweldig filmpje Fred! Ik had al veel zin om te gaan rijden, dit doet er nog een schep bovenop Oei, lijkt mij aardig koud. Je zal nog niet veel km's hebben gereden denk ik of niet? Bevalt die goed?
Het schiet niet op met het weer zo. Daarom de knoop doorgehakt en een raceseat met stuurwiel besteld (zie foto). Xbox erbij met Forza Motorsport 4 en Ferrari Racing Legends Test Drive. Kan ik toch Ferrari rijden Image Unavailable, Please Login
Gisteren gewassen en vandaag nog wat schoongemaakt. De echte poetsbeurt komt wel als de temperatuur een beetje oploopt. Maar durf toch niet met een vieze auto te komen
Koud was het wel, maar met de ramen omhoog viel de turbulentie mij 100% mee. Bij thuiskomst wel een koude kop. Nu zo'n 250km gereden. Ze heeft nog geen slag en schakeling gemist. Soepel als een zonnetje. nu het echte zonnetje nog. En jij? Na het poetsen nog gereden? Of wacht je op het warme(re) weer?
Nice Ik heb gesmokkeld en vandaag 200km gereden Probleem is dat ik de verleiding niet kan/kon weerstaan. Hier is was het prachtig droog en de wegen zien er goed uit, dus jah. Banden worden niet echt warm dus rustig de bochten door gegaan.
Ik was deze hier nog niet tegen gekomen. Een hand vol als ik Alonso zo bezig zie met de F70... Ferrari LaFerrari: the new 950bhp V12 supercar and its 288 GTO, F40, F50 and Enzo predecessors - YouTube The making of hadden we al, alleen het eind resultaat niet, tot nu: http://youtu.be/Nu7uOQogxnY En voor de echte diehards een animatie van de F70 onderhuids. Tip: kies in instellingen (onderbalk) de afspeelsnelheid van 50% om het goed te zien, anders gaat het te snel. http://youtu.be/beHcPgRX4Yg
@heren Ik zie dat 19 mei weer Viva Italia in Assen is. Bij alle voorgaande edities werden wij als Ferraribezitter uitgenodigd om het veld op te leuken. Toegang tot paddock, een drankje en zelfs zomaar 20min het circuit op. Ik heb nooit iets gehoord, ligt dat aan mij of is dat allemaal voorbij ?
Er wordt wel wat geregeld. Ik heb mezelf ingeschreven via .nu waardoor ik een gratis autoticket (clubpas) krijg en korting op de toegangskaarten.
Ik snap dat circuit rijden tegenwoordig geld kost, maar om bezoekers te trekken heb je een mooie verzameling wagens nodig. Misschien komt er nog ergens een verzoekje binnen? Is wel een leuk evenement..