Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 3072 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Jonkheer

Jonkheer Formula 3
    Owner Silver Subscribed

Aug 29, 2010
    2,250
    The Netherlands
    Full Name:
    Christiaan
    Indien je via een club/forum aanmeld krijg je korting op je tickets en is je autoticket gratis :D

2. Robin360

Robin360 Formula 3

Dec 2, 2007
    2,094
    Europe
    Full Name:
    Robin
    Ik heb ook niets gehoord. Erg jammer. Ben wel van plan om te gaan.

3. [nbsd]wb

[nbsd]wb Formula Junior

Mar 4, 2007
    356
    beesd the netherland
    Full Name:
    wim baljet
    Henk, als jij, als moderator van de enige echte ferrarichat site, een mailtje stuurt naar de organisator en meld dat wij eventueel bereid zijn te komen indien we voor ons allen gratis toegang krijgen dan zal hij dat met leifde en plezier toezeggen, toch?
    tijdens de laatste meeting hebben we ff met hem gesproken en was hij zeer verheugd dat wij er waren.

4. Melvok

Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

Jul 25, 2008
    14,268
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Heb ik al gedaan Wim, ... heb gevraagd om gratis entree voor F, rijder en bijrijder, gratis rondjes rijden en .... net als vorige keer.

Men zou binnenkort antwoorden was het antwoord ... info volgt hier dan z.s.m.

5. Melvok

Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

Jul 25, 2008
    14,268
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Eerste antwoord 402automotive.com: De precieze inhoud van wat we aanbieden is nog niet helemaal bekend.

6. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Ik had ze al gemaild gisteren Wim (Erik trouwens ook..) en ze zijn het nog aan het bekijken.
    Dat gratis was juist het aanlokkelijke. Tenslotte moeten wij er ook 400km voor rijden.
    Vind het de saaiste weg van NL om te rijden (vanaf Zwolle).

7. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Nou, de A2 van Amsterdam-Utrecht v.v. is anders ook behoorlijk boring.........<gaap> ;)

8. wr11265

wr11265 F1 Rookie

May 20, 2007
    3,504
    Netherlands
    Full Name:
    Joost
    Rechtuitrijden is inderdaad boring maar je hebt wel 5 RIJSTROKEN (zo goed Wim?) ter beschikking met aan weerszijde nog uitloop mogelijkheden en dan is het geen gaap. Op het einde ook nog een tunneltje. :)

9. Spyker 007

Spyker 007 Formula 3

Mar 31, 2008
    2,181
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeffrey
    Hoeveel rijen van 5 Ferrari's kunnen wij vullen voor een mooie foto? :D:D
    (Vanuit het dakraam van een hoge auto ;))

10. Jeka

Jeka Formula 3
    Silver Subscribed

Nov 20, 2010
    1,182
    Rotterdam
    Full Name:
    Johan
    Cool!

11. ypsilon

ypsilon F1 Rookie

May 4, 2008
    2,628
    the Netherlands
    #76786 ypsilon, Mar 26, 2013
    Last edited: Mar 26, 2013
    Vind je dit niet een beetje treurig, heb je een Ferrari ga je bij de organisatie van een "Italiaans auto feestje" leuren om een gratis kaartje. Dit terwijl mede auto liefhebbers in hun prachtige Alfa's, Fiats en Lancia's wel gewoon betalen en daarmee dit soort evenementen (en indirect het bestaansrecht van circuits in NL) mogelijk maken.

Ik zou me schamen. Zelfs al zou het me gratis aangeboden worden; ik zou een schappelijke toegangsprijs gewoon betalen.

Bovendien; een keer goed gasgeven met je V8 en/of V12 en die 15 euro ben je al kwijt aan benzine.........

12. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Nou Ypsilon,

Zonder afbreuk te willen doen aan alle Alfa's, Fiat's en Lancia's (behalve de Multipla dan, want die vind ik maar niks.....:D) kan je echter wel stellen dat -zonder arrogant te willen doen- Ferrari, Lamborghini en Maserati toch wel een beetje de blikvanger en publiekstrekker zijn op Viva Italia.

Bedenk dan ook nog eens dat de eigenaren gemiddeld op die dag voor de heen- en terugreis zo'n 400 km moeten rijden en dus zo'n 70 liter benzine verstoken à &#8364; 1,85 de liter (en dat is nog exclusief de rondjes op het circuit, waar veelal zonder problemen ook nog eens liefhebbers die in de pits staan te hopen op een plaatsje/rondje worden meegenomen.....;)), dan zul je het hopelijk iets minder vreemd vinden dat de eigenaren van deze 'publiekstrekkers' de afgelopen jaren een vrijkaartje kregen.......en het zeker geen bedelen is!

Maar ik ben blij te lezen dat er ook mensen zijn die nog gewoon betalen bij de Auto-Rai (als die tenminste ooit weer eens gehouden wordt :)), de bioscoop, de voetbalwedstrijd, het concert en de seksclub, zelfs al hebben ze een vrijkaartje..... :):)

En buiten dat, Opa heeft altijd gelijk!!! ;)

13. ypsilon

ypsilon F1 Rookie

May 4, 2008
    2,628
    the Netherlands
    Ik ontken ook niet dat, o.a. Ferrari, een publiekstrekker is, staat buiten kijf. Maar dat zijn sommige Alfa's, Lancia's etc ook.

Maar alleen al het feit dat je als Ferrari bezitter moeite gaat doen/leuren voor een gratis kaartje van 15 euro vind ik bijzonder treurig.

14. [nbsd]wb

[nbsd]wb Formula Junior

Mar 4, 2007
    356
    beesd the netherland
    Full Name:
    wim baljet
    Is er ook een Alfa Romeo site? dan kan je daar verder lopen zeuren.

15. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Ypsilon is toch een Lancia? ;)

16. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ho ho mannen, ik vind dit geen zeuren maar een mening/standpunt en die respecteren we toch? De ene vind dit de ander dat en dat moet kunnen.
    Vrijkaartjes of niet (=15,-), 400km of niet (=92,-). We willen er allemaal een leuke dag van maken en we respecteren elkaar.
    Feit (en bevestigd) is dat niet alleen Ferrari publiek trekt, we doen dat allemaal door de sfeer en die wordt toch echt bepaald door de bezoekers ongeacht de auto waarin we komen.

Jm2c.

17. Jonkheer

Jonkheer Formula 3
    Owner Silver Subscribed

Aug 29, 2010
    2,250
    The Netherlands
    Full Name:
    Christiaan
    +1

18. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    #76793 Souvlaki, Mar 26, 2013
    Last edited: Mar 26, 2013
    Zeker respecteren, Fred. Doen we ook. Maar als iemand zo'n stelling poneert dan mag daar natuurlijk best op gereageerd worden, toch? En je kent ons, altijd met die vrolijke ondertoon erbij ;)

Maarre, even wat anders: 70 liter = &#8364; 92,-? Je staat toch niet weer diesel te tanken hè....?? :)

19. Mobiel

Mobiel Karting

Mar 6, 2010
    229
    Mijnsheerenland (NL)
    Full Name:
    Wouter
    In het kader van "betalen voor een evenement" ;) wil ik jullie wijzen op een rally die ik organiseer om geld in te zamelen voor de RoPaRun. (mijn team is team 119). Toepasselijk dus: de RoPaRally 2013 op 20 april. (Stichting Roparun)
    Start is in Oud-Beijerland bij Werelds aan de Kade en finish in Middelharnis met gezellige bbq bij Werelds InSide / Tieleman Keukens. De Rally wordt uitgezet door Joep Wanders van Stichting abc rally. Aantal equipes is beperkt!
    Meer info: https://www.facebook.com/events/438273799584420/?ref=2 of Werelds aan de Kade

Grt.
    Wouter

20. Trezerotto

Trezerotto Formula Junior

Aug 26, 2011
    669
    Daventria
    Full Name:
    Otto Trezalbione
    +1

21. [nbsd]wb

[nbsd]wb Formula Junior

Mar 4, 2007
    356
    beesd the netherland
    Full Name:
    wim baljet

22. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Volledig eens!

Is wel bedelen.

Totaal misplaatst nu Wim. Jij weet beter!!! Nee, is nu even niet grappig.

Ook geen toffe opmerking nu.

Eens!

Was mij niet opgevallen...

23. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ik kwenie hoor Erik maar 400/8x1,85=92,- of loopt de 360 1 op 5,7? Geen diesel dus, heb de gebruiksaanwijzing (bij aflevering) goed gelezen ;)

Is bekend en dus gesponsord, ander team helaas.

24. Mobiel

Mobiel Karting

Mar 6, 2010
    229
    Mijnsheerenland (NL)
    Full Name:
    Wouter
    That's what counts!!! TOP!
    Moch je toch ook nog een leuke rally willen doen in de regio ben je uiteraard welkom om je aan te melden! ;)

25. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Ik hou het eerlijk gezegd niet bij, maar ga inderdaad altijd maar uit van zo'n 1 op 6....... ;)

Share This Page