Ik ben de aanstichter en voel mij dus aangesproken. Het gaat niet om een kaartje van EUR 15,00. Het gaat om de speciale behandeling die bezitters van een Ferrari altijd kregen. Die betalende mensen op de tribune komen heus niet kijken om een bestickerde Alfasud voorbij te zien komen. Wij kregen altijd een gratis entree, mochten 2x het circuit op, wat drankbonnetjes.. En dat schijnt nu allemaal niet meer te zijn. En dat kleine beetje extra maakte het voor mij leuk om er 400km voor te rijden vanuit Deil. Nu is mijn Ferrari zeker niet meer zo bijzonder meer, dus ze zullen mij niet missen ;-) Dat het misschien op de "oude manier" niet meer kan kijk ik ook niet van op, ik denk dat de circuithuur gigantisch is. Kijk naar Spaitalia, gaat ook niet door dit jaar vanwege de hoge huur van Spa-Francorchamps.
Precies. We hadden altijd een speciale sessie voor Ferraris. Dat was prachtig. Erg jammer dat dat er niet meer is. Maar niet zo jammer als Spa Italia dat dit jaar niet doorgaat. Ik denk zo'n beetje m'n favoriete evenement.
Ja, maar iedereen kan nu zo'n ding kopen. Toen ik nog 6 getallen betaalde was het iets anders Niets ten nadele over de auto en kwaliteit, ik raad hem iedereen aan. Image Unavailable, Please Login
Spaitalia is echt heel erg jammer. Wat een plezier hebben we daar beleefd tijdens die circuitsessies! Image Unavailable, Please Login
Kom op, Henk! Je kan het....! Ik liep zojuist even spontaan de plaatselijke Beamer-dealert binnen........yummie!! Wel even 170K aftikken en gezien het duitse importkenteken dat ik zag zal daar ook nog wel een paar K aan BPM bijkomen...... Dan is die demo M5 erachter met 137K eigenlijk een koopje..... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik vind het echt een wansmakelijke kleur voor zo'n auto, ongelofelijk. Dan daarbij, de M5.. dat zou mijn dagelijkse vervoer zijn naast de rossa/nero 458 Italia
Moet je toch maar eens diesel proberen Gefeliciteerd Frans met je nieuwe wheels, ook het nieuwe kenteken zoals Jeff?
Nope, één en al rolkooi...... Yup, 1 van de 400 heb ik me laten vertellen. Zie o.a. ook BMW M3 - Wikipedia Grapjas..... Maar je hebt gelijk, die 535D rijdt wat dat betreft een stuk voordeliger
Klopt, ik nu ook Maar desalniettemin is het nog steeds een head turner! Tja, er blijft altijd wel iets te dromen over. Moet ook wel. +360 Wim
Alles goed en wel, en allemaal begrijpelijk, maar geen reden denigrerend te gaan doen over alfasuds. Ik ga er maar vanuit dat het bij wijze van spreken was. Misschien wel de eerste hobbyauto van iemand , stickers of niet, die tzt doorgroeid naar een F. En misschien rijdt ie wel rondjes om de gemiddelde F( er bestaan sudjes met een v6 in lengterichting achterin..) Persoonlijk zou ik als organisatie wel zorgen voor publiekstrekkers, hoe dan ook, maar ik zie wel meer dingen door organisatiefouten ( mn in manier van denken) misgaan de laatste jaren....
Prachtige auto zo'n A7 Frans, welke motor? Je gaat het geluid van die 10 cilinder vast nog wel missen
Net even op de viva italia site gekeken en ze verwachten toch een 100 F jes.. Die krijgen ze niet uit de hoge hoed neem ik aan.
Die is er zeker, en waar ik "loop te zeuren" dat bepaal ikzelf wel. Ferrari of niet, mijn recht om hier te reageren is hetzelfde als die van ieder ander. (De reden waarom ik dat overigens nooit doe, is omdat ik idd geen Ferrari heb en derhalve zelf vind dat ik geen inhoudelijke bijdrage lever. Maar dit gezegd hebbende ga ik eigenlijk al te ver op in op je opmerking......) Overigens vonden ook anderen, gelet op de reacties op Maserati/Lancia/Alfa fora, dat de keuze van de organisatie om de Ferrari deelnemers vorig jaar vrij te stellen, een vreemde was.