Ik heb hier vanmiddag een bericht geplaatst, als ik het nu nog niet kan zien kan ik dan aannemen dat de moderator het geweigerd heeft?
Was een koud maar leuk dagje! Zit nu lekker in een warme trein terug naar Breda Cor zo als gevraagd de eerste foto voor 21u Image Unavailable, Please Login
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=BMHpMCVIuEc[/ame] Moet hem zelf nog kijken, maar dit kan niet anders dan vet zijn .
Ik heb 'm even gekeken voor je, Rudy. Nou, vet is het zeker Voor elk wat wils......maar doe mij toch die F12berlinetta maar
Helemaal mee eens Eric. De Aventador ziet er heerlijk dramatisch uit maar de F12 staat er toch boven bij mij. Prachtige lijnen heeft de F12!
Sorry voor mijn late reactie, maar om te zeggen dat er zonder Alfa misschien het merk Ferrari er nooit geweest zou zijn GAAT TE VER, het is ook mogelijk dat Alfa zonder Ferrari verder was gegaan met suffe modellen te produceren en de vooroorlogse Alfa's die in aanraking zijn geweest met Enzo zijn misschien wel de duurste op het moment. Imho heeft Enzo Ferrari gezorgd voor heelveel mensen die op alle soorten manieren kunnen genieten van zijn ideeen.
Is nog een zware dobber volgens mij om te kiezen tussen een Aventadoor of een F12. Ze hebben allebij wel wat .
Wel jammer dat hij als Ferrari fan al niet gewoon jaren lid is van het forum . Hoop overigens voor hem dat hij een limbo vind met een Ferrari en een vrije avond!.
He gaat hier op de site echt nergens meer over alleen maar gedoe jammer zeg. Was altijd zo leuk met deze hele club, nu alleen nog maar zeiken en elkaar afvallen en commentaar op elkaars mails hebben. Ps Henkie al een datum voor je Deil Meeting ?
Even wat top-beelden uit 1990 van Ari Vatanen, die lekker bezig is op Pikes Peak...... Zwaar respect hoor, voor alle rally-rijders (en navigators.......! Ari Vatanen: Climb Dance! video » Autojunk.nl (45406)
Wel als je een statief gebruikt en een lage sluitersnelheid En foto's gelden hier als wettig en overtuigend bewijs, mits niet gefotoshopd.......
Nee was wel de bedoeling, maar meneer haalt zijn neus op voor een M5. Bewijs is zeker een foto van jou?