Ik heb nieuwe schoenen echt mooi zijn ze niet maar ik kan er mee lopen. Ik denk doe er even een foto bij dan kunnen jullie zien dat ik nieuwe schoenen heb. ff lekker naar leiden met het bmwtje. Image Unavailable, Please Login
Ik herken jou ook niet. Meestal is het alleen maar peppi en kokkiepraat met je maat uit Tilburg. M5.. prachtig...
Ik was gisteren avond nog laat aan het rijden, maar zag overal de strooiwagen. Er was ook echt niet fatsoenlijk te rijden. Zo ff lekker naar de bakker en de slager
MMMM Is niet zo'n fijn karretje voor in de winkelstraat. Zo even mijn oude maatje van vroeger van de trein ophalen. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Heeft volgens mij halverwege jaren ´90 ook nog eens een reportage over deze auto in autovisie gestaan.
Waarschijnlijk wordt het nog lastig om de klokken op zomertijd te krijgen! Meeste wijzers zijn vast gevroren
s/n 0170 ET verhaal uit autovisie (nr 20 uit 1989) http://www.autotekoop.nl/testverslagen/download/1771/AV_34e_jg._1989_nr._20_rij-indruk_Ferrari_225_S.pdf
Wij hebben hem een paar keer gezien bij de MM met zijn '55 Maserati A6G. Ik vind dat zo'n mooie auto he.. misschien wel de mooiste italiaanse GT ever. Verkoopt hij hem afgelopen jaar op Pebble Beach voor 1 miljoen GBP Image Unavailable, Please Login