In 2010 is de auto geveild voor Euro 644,000 tijdens de RM veiling in Monaco 1952 Ferrari 212/225 Sport Coupé by Vignale | Sporting Classics of Monaco 2010 | RM AUCTIONS
Prachtige auto Bram. Mijn baas krijgt hem ook in januari als de 550i er uit gaat. Hij had hiervoor een ook een M5 maar het nieuwe model was er nog niet toen in de huidige 5 serie.
We schrijven 1e paasdag 2007, toen Bram nog in een ander karretje reed . 8 April hadden we een (spontaan) ritje welke per oproep op de draad (en verder via sms) werd begonnen op de carpool van Alblasserdam. Het zonnetje scheen en we liepen zonder jas bandjes te trappen. Ferrarichat.nu bestond nog niet waardoor de opkomst groot was (voor een spontane actie) De tocht ging over de A15 door de tunnel onder de Noord door en vervolgens over de A16 (drechttunnel) naar Moerdijk waar we rechtsaf gingen de A58 op. Er moest vrij snel na de start (voor Moerdijkbrug) een pauze worden ingelast (motormuisje) kwam ons feestje verpesten en staat nog op de foto (voor de 348). We eindigde uiteraard op terras (met het broodje kroket) aan het water (driestromenpunt). Nog even heen en weer over de Phillipsdam (geweldige baan!!!!) als kers op de taart, iedereen 14:00 thuis op honk (voor andere verplichtingen, Wilma is jarig op de 8e ) Afijn de beelden: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Vrijdag de R8 weer eens van stal gehaald (staat in de winter bij mijn vader op het werk...) maar de weer goden zijn me niet bepaald gezind. Heb een heel klein beetje hoop dat het morgen iets beter is (lees niet sneeuwt...)
Wij hebben de 348 nog steeds hoor! Zolang als wij de 348 hebben halen wij haar op 26 maart (ben ik jarig) uit zijn winterslaap. Nu gaat dat gewoon niet ivm het weer. En uuhhh 1e paasdag 2007 was super!
In alles meer bruikbaar dan vorige, alleen die V10 he. Kan nog niet over het geluid uit. Maar ben het er over eens dat wanneer je hem dagelijks gebruikt, de F10 veel makkelijker is. de e60 was daar eigenlijk niet voor geschikt.
@JeremyClarkson: I've just seen someone driving a Toyota Prius. He is responsible for this global cooling. Bastard.
LoL Had ook niet anders verwacht, nu dat weer nog anders wordt zelfs dat nog te vroeg... U roept wij draaien
Vandaag een heerlijk ritje Den Haag - Nijmegen en terug, had dat zo graag in het rode monster gedaan, maar langs de baan alleen maar pekel, pekel en nog meer pekel... ...zucht, dat zeg ik, ik wil rijden!!!! De kou moet gecompenseerd worden nietwaar! LOL
En daar ging de GoPro...vriend in M3 rijdt er nog even lekker overheen Goede nieuws: camera werkt nog Slechte nieuws: de video niet [ame=http://www.youtube.com/watch?v=jzyXEWA3GiA]Ferrari 360 Spider GoPro FAIL #2 - Camera drops off the car! - YouTube[/ame]
Leuke foto's Fred. Vorig jaar hebben we in het weekend dat de zomertijd inging ook nog een mooi ritje gereden. Image Unavailable, Please Login
Een jaar eerder (2011) was het met pasen ook lekker weer. Tochtje die Jeff uitzette (tussen de fietsers die er massaal op uit gingen toen) Hans haakte later met Lotte ook nog even aan bij het slot waar we de dag besloten met een diner (Opa kwam met de koffie pas) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ja, de zuignap is kapot en de case is flink beschadigd (nog wel bruikbaar zo te zien) en er zit een grote pit op de lens (op de case). Maar die kan je vervangen (2 voor €25). Volgende keer eerst mn auto wassen voordat ik er weer GoPro's op plak. Laatste keer bij CPZ viel ie er ook al af, toen stonden we gelukkig nog stil in paddock
Ik begreep van jou dat de Contour er minder goed uit zag nadat ie was overreden door een kart? Zal de Gopro morgen nog eens goed uitproberen, kan bijna niet geloven dat alles nog werkt.