Ja! Dat vindt hij op de een of andere manier totaal geen probleem als ik met de Ferrari ben Ik ben een te grote schijterd voor een motor maar op 4 wielen durf ik het wel aan. Echt een mega ervaring, de smile zit er nog steeds op. De Roadrunner rijdt de Ferrari helemaal zoek! Nu heb ik er wel een probleem bij: we're gonna need a bigger garage
Wees blij dat je niet in Zweden woont... daar wordt de pekel vervangen door grind Van de week dachten we dat ze het wegdek aan het frezen waren, bleek dat het een veegwagen was die het grind weer aan het verzamelen was.
Iets wat ze in NZ ook doen kwamen wij afgelopen zomer (=hun winter) achter.....in een huur wagen, dat dan weer wel Zout werkt tot -15, daarna is grind het enige wat nog "hulp" kan bieden heb ik wel eens begrepen....
Dit is bij mijn maatje, maar ik kwam in de buurt van maasdam een 360 spider tegen. En omdat fred daar in de in de buurt woont........ dacht ik....
Weer een veiling met een Ferrari: https://www.troostwijkauctions.com/nl/sportauto/03-17391-164-2174776/ s/n 85492
Dus als de passagier(e) het te hard vindt gaan, dan kan er gewoon op de rem getrapt gaan worden......? Gaat 'm niet worden, vrees ik.
Volledig afgetrapt interieur, voorspoiler beschadigd ... is vast een indicatie voor de algehele toestand van deze "sportauto" ... En dan heb je hem nog niet eens voor dit openingsbod, er komt tenminste nog 16% opgeld bij... Maar je ziet overal gekke dingen: vanmorgen ging er doodleuk een AM Vantage voor mij door de wasstraat .... oepps ...
Op dezelfde veilingsite staat ook deze Porsche: https://www.troostwijkauctions.com/nl/sportauto/03-17391-164-2174775/ Komen bij hetzelfde verhuurbedrijf vandaan, als ik me niet vergis. Verklaart gelijk de dubbele bediening.
@kokkie Zo'n bmwtje is echt een karretje voor jou hoor....... 247 liter op 1200 km……….. Zo hou je wel lekker plek in je portemonnee.....
Nou heb je het al 3 dagen over die gloednieuwe M5 als "leuk autotje" "karretje" etc. Hoe omschrijf je je eigen Ferrari 348 Bram? Dergelijke auto's moet je toch met respect benoemen man
Oh, maar dat wist ik niet! Ik heb je nog nooit zonder 512 gezien, dacht dat die je all day driver was.......vandaar.
Bij ons werkt het nog steeds! Wij zijn er altijd heel blij mee. Twee jaar terug een beetje onderhoud moeten plegen maar daar stel je je op in. Als je uit zo’n m5 in een 348 stapt ,zal het vies tegen vallen. Zo’n m5 rijd zo makkelijk vreselijk snel en het blijft gewoon goed aanvoelen. Het is echt onvoorstelbaar hoe zo’n grote zware auto zo vreselijk rijd en zonder rammel, trilling of ook maar iets dat je onzeker maakt. Ik ben blij dat de auto weer heel terug is en dat ik het overleeft heb. Al zij mijn vriend wel dat hij zo blij was hoe ik de auto had terug gebracht en dat ik op deze marinier de auto nog wel een keer mocht gebruiken. Hiervoor ook al een aantal maal in zijn m3 mogen rijden het is moeilijk te zeggen en het heeft allebei zijn goede eigenschappen, maar kwa rijden is een m3 denk ik iets leuker. Ps heeft eerst een normale m3 (heb ik wel eens een paar dagen mogen lenen) gehad en dit was zijn laatste M3: bmw m3 track edition - Google zoeken