Ha Vu, Leuk! Maar nee deze niet, het origineel wel. Overigens nu ook Samsonite.... Ciao Oscar Pa pas maar op BMW is nog een auto, dit heeft erg weinig met wielen..... Maar een stuk interessanter dan die beamers, dat dan weer wel...
Het kan natuurlijk zo zijn dat ik me vergis (weet bijna zeker van niet), maar kwam een 360 spider tegen bij Maasdam. Ik heb nog met mijn lampen geknipperd. Ik dacht dat zou best Cor of Erik kunnen zijn die even bij Fred op bezoek is geweest.
Vandaag een mail gehad en uitgenodigd om met mijn niet bijzondere Ferrari deel te nemen, gratis en voor niets ,( met hapje en drankje) hebben jullie niets ontvangen ?? Andere jaren wisten ze jullie toch ook te vinden? Ik ga morgen bellen hoe of wat. Heb deze post ook op .nu gezet, dan weten jullie ervan. Gr Jos. Laat morgen nog wel wat van mij horen.
LaFerrari ringtones LaFerrari ? ringtones para tu telefono ? Auto-Blog ? Para todos los Auto-Entusiastas
Hoe zeggen de Engelsen dat ook al weer zo mooi? Oh ja, quite impressive....... Hennessey Venom GT doet 427,6 km/u video » Autojunk.nl (92121)
Vertel jij eens een keer iets leuks dan? Al gereden dit jaar? @Jos Ja, ik denk dat wij allemaal de uitnodiging kregen. Catering, rijden op het TT circuit etc. Leuk
@Jos Ja, ik denk dat wij allemaal de uitnodiging kregen. Catering, rijden op het TT circuit etc. Leuk [/QUOTE] en we hoeven niet te betalen!!!!
en we hoeven niet te betalen!!!![/QUOTE] Dat klopt. Maar goed dat ik geen Alfa of Lancia heb want dan moest ik echt zwaar in de tas! 4x Pinnen bij de ING!
en we hoeven niet te betalen!!!![/QUOTE] Dus het is allemaal geregeld , en kunnen we weer reacties krijgen van Alfa rijders . Top , ik zal het draadje dan weer goed in de gaten houden,gr Jos
[/QUOTE] ga gelijk ff vragen wat ons sponsorgeld wordt omdat de F's, M's en Lambo´s toch de kers op de taart zijn voor zo´n mooi evenement. daar lopen ook de meeste toeschouwers!
Ik heb me ook aangemeld middels de mail. Wordt er wat afgesproken tegen die tijd i.v.m. treintje rijden daar naartoe? Anders is het zo'n saaie weg.