Dus het is allemaal geregeld , en kunnen we weer reacties krijgen van Alfa rijders . Top , ik zal het draadje dan weer goed in de gaten houden,gr Jos[/QUOTE] Ik zeg niets.
Terug naar het treintje rijden deden we onder politie begeleiding Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Niet zo letterlijk hè Je weet wat ik bedoel Is op zich geen slecht idee mits het niet is zoals in de foto's Zo jammer.......
Dus het is allemaal geregeld , en kunnen we weer reacties krijgen van Alfa rijders . Top , ik zal het draadje dan weer goed in de gaten houden,gr Jos[/QUOTE] Ook opgegeven voor rondje rijden met iemand van de organisatie? 1 rondje kost al meer dan 15,- aan brandstof + rubber. We betalen dus gewoon toch (meer dan de toegang) alleen in natura De weg veranderd niet hooguit de vulling . Ken jij Lingo met 26 letters al? Nee? Dan ga je wat meemaken. Ps daar heb je wel een portofoon bij nodig (serieus) PM mij even als je daar meer van wil weten.
Stevig gemodificeerde F40! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=1Xgzr_2_Bo4]Custom Ferrari F40, Liberty Walk - XCAR - YouTube[/ame]
Dat klopt. Maar goed dat ik geen Alfa of Lancia heb want dan moest ik echt zwaar in de tas! 4x Pinnen bij de ING![/QUOTE] waar is die mail dan ??
Als ik een Ferrari had zou ik het keihard uitonderhandelen en alléén gaan als er ook gratis waterijsjes worden verstrekt.
@Paulus, volgens mij krijg je automatisch een uitnodiging wanneer je al eens hebt deelgenomen aan dit evenement. Ik heb deze uitnodiging ook gekregen per mail aangezien ik een aantal jaren geleden heb deelgenomen met de zwarte CS van Marc.
Deelgenomen, Peter.....? Het halve rondje dat je daar hebt gereden voordat je van de baan werd geplukt, noem je dat deelnemen.....???
Niet zo lullig Erik, het waren 2 rondjes waarvan een half rondje achter de safety car En gelukkig nog een vol half uur wat later op de dag met inhouden van het gas op de meetpunten...
RDW check Douane check BPM betaald check Kenteken houder check nummerborden GRRRRRRRRRRR Image Unavailable, Please Login