Nee jo ging super snel.Gisteren belasting en deze ochtend de mail al met of ik aan Premier Rutte zijn salaris wilde overmaken, gelijk maar gedaan. Heeft die arme jongen ook wat. Waneer het kenteken kom nog geen idee
Woensdag misschien? Moet je dan ook nog op pad voor de platen? Je kan toch tegenwoordig niet meer wachten op de platen of wel?
Na de RDW keuring van mijn auto moest ik vijf werkdagen wachten totdat ik per post de kentekenpapieren kreeg. Met de papieren kun je dan bij de juiste bedrijven een kentekenplaat laten maken (kun je gewoon op wachten) ...
Ken het gevoel.... (Van twee weken geleden ) Zit nog een stapje na de BPM betalen,...... Kentekenpapieren ontvangen. De plaatjes is dan 30 minuten werk. Papieren al binnen? Jeffrey
Dat valt dan allemaal nog mee. Maar toch elke dag is te lang Lijkt of de dagen dan voorbij kruipen Sterkte met wachten.
Hoezo wachten?! Gebruiksaanwijzing doornemen (vooral die van de radio is in formaat bijbel) en alles uitproberen. Ben je al gauw een week zoet mee.
Daar heb je gelijk in Fred en heb ik ook gedaan Echter de handleiding van de radio heb ik niet doorgenomen. Heb dat ding nog niet aangehad, behalve één keer om te kijken of deze functioneerde
Maak me niet zoveel uit als ik ze vr maar heb, we gaan volgende week zaterdag naar Duitsland met een wagen of 5/6 om een maatje van me zijn Ferrari 16M te gaan ophalen. Zijn er nog meer die mee willen laat maar horen wordt en top dag.
Vandaar die storing bij de banken Lijkt mij ook, er wordt geen auto meer verkocht tegenwoordig. Moet dus in twee werkdagen te regelen zijn of niet? Boekje? Zitten in de auto, zonder boekje, zonder radio en met een grijs van oor tot oor. Daar was ik al een week zoet mee...
Mooie foto Vu!! Post is hier altijd te laat dus ik moet nog even wachten.... Ciao Oscar Ps Roger, ik wacht al een week onder de brievenbus...
Bij mij ook net binnen. Weer die bumblebee - is er nog maar 1 klassieke Ferrari in NL? Grapje, Oscar! Blijft altijd genieten van die unieke auto. Onno
Ze wordt nog weer fraaier! Er waren een aantal dingen die me niet zinden - teveel steenslag, kleine beschadiging aan de velg, de motorruimte moest wat netter, er waren verkeerde rubbers gebruikt voor de motorkap, en de motorkap veer werkte niet meer. Bij nadere inspectie bleek ook dat sommige stukken, zoals op de A- en C-stijl niet zo strak waren als vroeger. Tijd voor een upgrade! Ze is alweer gespoten en het verschil is navenant. Over twee weekjes is ze weer klaar. Onno Image Unavailable, Please Login
Ik ook, er waren wat problemen bij de drukker waardoor er vertraging is ontstaan. Normaal heb ik allang een doosje met 10 in huis, nu nog helemaal niets dus ik ben ook heel benieuwd! 't wordt inderdaad tijd voor een andere Oscar, de laatste nummers duikt ie wel erg vaak op. Iedere Ferrari die op de cover heeft gestaan stijgt enorm in waarde
Tja, maar die Doutzen plopt ook overal op en die wordt ook steeds meer waard.....daar hoor ik overigens zelden iemand over klagen.... Ciao Oscar Ps nog steeds geen post in dit gat....
Dat is heel wat uitgebreider dan ik in eerste instantie had gedacht Onno Ben benieuwd naar het eindresultaat! Ik hoop haar begin Mei te kunnen bewonderen
Oh wat zonde, Miura SV in London..... [ame=http://www.youtube.com/watch?v=fqpa1HB-wOc&feature=share]Lamborghini Miura catches fire in central London - YouTube[/ame]