Miura en Boxer - ze staan erom bekend. Die Boxer van mij was ook bijna, BIJNA, weg. Puur geluk (maar ik had ook wel een goede brandblusser bij me). Onno
Yep, blijven prachtige auto's! Ben blij dat ik er met Souvlaki al eens langere tijd achter heb gereden, en dan ook nog op de Futapas. (Die achterklep in de laatste foto ) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hier ook binnen maarrrr ik ga zo een blokje om/rondje om de kerk doen. Te mooi weer hier! Had helaas niet genoeg tijd om naar Brummen te rijden voor het jubileum aldaar. Ik hoop dat ze daar hetzelfde weer hebben gehad als hier, strak blauw alleen een beetje fris. Ok, ik heb wat gemist en het is alweer klaar. Netjes, je zorgt er goed voor.
Zag het filmpje ook zojuist en moest ook gelijk aan die Italytrip denken. Maar wat zonde van die Miura zeg!!! Dat was een mooi ritje, hè Peter? En wat een heerlijk geluid kwam er ook uit. Oké, geen Tubi, maat toch.....
vuuke, dit zijn de verschillen. Campagnolo ipv cromodora (wielen) Daytona inserts in de stoelen brede schermen Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Je foto's worden steeds beter Tonnie, heb je les van een grootmeester? Nu nog even werken aan de compositie
Chaires en Flares......dat zei die gisteren tegen mij! Ik wist niet waar die t over had.........duidelijke uitleg Tonnie!
Als je het laatste veilingnieuws een beetje hebt gevolgd dan lees je dat de prijzen voor Dino's behoorlijk stijgen en die van de 'chares and flares' helemaal. I stand corrected... Gr. Martin
Heb laaste tijd veel les gehad van Matthias de schrijver het oh zo mooie dino boek, en dat was ik met Vuuke aan het whats appen gisteren, en moest hem iets uitleggen, dus dacht ik laat ik dat gelijk maar openbaar doen, dan kan een ieder daarvan leren, alleen er zijn geen chairs and flares in NL.
Die flares maken een dino niet mooier,en de prijzen schieten door het dak! Tonnie, je gaat de auto van je dochter toch niet verkopen.. Hans
Hoe heet dat ook alweer? Pleonasme of tautologie? In ieder geval een van deze twee is van toepassing: Tonnie & niet verkopen Ook van toepassing: Wat een geweldig weer! Strak blauw en heerlijk (warm) zonnetje. Het is dat ik hier vanmiddag met een huis vol zit anders was dit het moment geweest, toch? Als er mensen zijn die het geluk hebben geen verplichtingen te moeten ondergaan en een vorkje mee willen prikken van de taart die hier staat (Wilma verjaard een jaartje), kom gerust even aan, er is genoeg. (mazzel dat dit geen Facebook is, hoewel...)
mannen, tech vraagje Ik heb de originele lader van de 599 en van de 3 lampjes brand er geen een niet als hij in de wagen zit en ook niet als hij los hangt/zit. De wcd heeft wel gewoon stroom, zit er nog iets van een zekering in die lader of zo dat iemand weet ? http://www.ferrari.com/Site_Collection_Image_334x140/090715Genuine430_CaricaBatteria_A_334x140.jpg
Doe dat ook eens bij een andere accu / auto .... als het meezit gaan ze branden; dan is de accu van de 599 aan vervanging toe... Branden ze daar ook niet dan is de kans groot dat die lader defect is ... Soms zie je ze bij Lidl voor 20,00 .... eentje reserve kan dus nooit kwaad ...
Ik heb niet voor niks de dino aan mijn dochter gegeven, heb ik niks meer over te zeggen, mag er allen mee rijden en onderhouden.
Wel als je een auto hebt. 550 in Bratislava, 458 nog geen nieuwe platen, 330 in de shop, Griff in de shop.... Onno
Boxer liefhebbers, misschien kennen jullie hem al. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=RvV3nn_de2k]Sammy Hagar - I Can't Drive 55 - YouTube[/ame] Onno