7 graden, strak blauwe lucht, kon het niet meer houden dus gestart en weer 1e rondje rond gedaan. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Leuk, met een schuifdakje! Overigens worden ook deze auto's steeds duurder en ik heb ze altijd erg leuk gevonden. Eberlein heeft er een te koop voor 90k....! Ik zou alleen al die logo's er af halen...zoals iemand op het Dino forum zegt: A Dino is not a Ferrari, it is better..... Ciao Oscar
it is better ..... zo mag ik het graag horen ! Tsja 90k, vragen is 1, krijgen is 2. Het gegorgel van de carburatori was in ieder geval weer een waar genot voor de oren om te horen ...... Wie weet ga ik nog eens op zoek naar een set extra Dino wielen (zullen wel niet makkelijk te vinden zijn) en Dino-embleem voor op de neus. Dat zal zeker anders staan. Maar voorlopig behelp ik mij maar hiermee .... Ha Ha Ha Groet Arian
California crash: [ame=http://m.youtube.com/watch?v=8hXTndk3iG8]Heftig: Ferrari-Fahrer überlebt Horror Crash - 30.03.2013 - YouTube[/ame]
Ik zie dat je een tweede (met evenveel cavalino's) in de garage hebt alleen en RHD Die had ik even niet meer herkend.....
Superformance heeft ze gewoon in de catalogus staan geloof ik. OK zijn dan geen ""originele"" maar wel nieuw. en dus geen risico op verborgen defectjes en zo. en voor net geld ook nog eens.
Zo te zien is dat gewoon een CTEK-lader met een Ferrari-stikker erop. Goede lader, ik heb er ook 2. (kosten rond de 50 euro) Als je hem in het stopcontact prikt, brandt er al 1 lampje, ik denk dus dat je lader stuk is.
Gisteren nog even een rondje wezen fietsen in Breda van ochtend kwam ik de rode california weer eens tegen hier Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
iemand toevallig in Florida die gaat kijken komend weekend bij Welcome | Celebration Exotic Car Festival 2013 ? zaterdag is het concours, meer dan 250 auto's verwacht (waaronder veel Ferrari's)