GoPro 0.1.. en nu een beeld naar voren gericht, dan ben je een ECHTE held. :)
Zijn er nog mensen die naar Viva Zeelandia gaan? Wat Dion voorstelt hierboven kan wellicht "wat ver" zijn en dan is Middelburg een stuk dichterbij. Zelf heb ik (samen met Jolanda en Onno maar ook St@ven en anderen) al 2 edities mee gemaakt. Een soort pannenkoek meeting maar dan anders De tocht erheen (over de eilanden) is eigenlijk voor mij het hoogte punt. De wegen zijn uitgestrekt en overzichtelijk. Nadeel er zijn stukken tegenwoordig met doorgetrokken middenstreep maar "lokaal bekende" weten die te vermijden. Kortom het wordt mooi weer a.s. Zondag, evenement is echt gezellig ontspannen. Er is een toerrit (welke nogal eens aangepast wordt naar persoonlijke smaak, lees: terrasjes die te verleidelijk zijn worden niet overgeslagen ) Om een indruk te krijgen van een eerdere editie bekijk het volgende: Viva Zeelanda | Omroep Zeeland Nogmaals zie het niet als een monsterrit er naar toe maar als een toertocht door zeeland met een leuke meeting op het midden van de dag waar zoals St@ven laatst vertrok met een frituurpan? welke hij won met "best of show". Het is dus poetsen dames Bovendien ligt de langste tunnel van NL (=7km ) daar om de hoek en die moet nog een rapportcijfer voor de akoestiek....
Ga zondag 8 uur (ja acht uur) spinnen voor het goede doel: Alpe D'Huzes, dus ff geen tijd hiervoor. Had anders graag foto's gemaakt etc..
Na 10 minuten Googelen kan ik nog niet vinden wanneer dat is. A.s. weekend? Zo ja, dan ben ik niet in staat er te zijn. Onno
Leuke toerrit is dat, vooral omdat het in een omgeving is waar ik anders nooit kom. Heb er destijds een leuk weekendje van gemaakt met 'dinnetje. Mooie diversiteit aan auto's was er toen ook Dit jaar red ik het niet om erbij te zijn helaas.
Gaat me niet lukken, Fred. Meer dan een kort ritje op zondagmiddag zit er voor mij niet in ivm nachtdiensten. Jullie wel veel plezier toegewenst natuurlijk!!
Hoi Fred, ik ben dit jaar ook weer voor de 3e keer van de party. Heb er zin in. Hierbij nog de link www.grotezeelndmeeting.nl voor degene die er wat meer over willen weten.
Over Viva Zeelanda, zijn er mensen hier op het forum die eraan deelnemen en die toevallig nog een plaatsje vrij hebben? Vorig jaar heb ik het geluk gehad om met jeka te mogen meerijden, maar hij weet niet zeker of hij dit jaar beschikbaar is dan. Alvast bedankt, Timo DW
Nee hoor Cor .... hij staat in de stand van Ezpowersteering omdat er een stuurbekrachtiging van die firma in ziet ... mijn beste investering ...
Heb voor de mannen van AG een verhaaltje en wat plaatjes gemaakt van mijn bezoek aan Maranello vorige maand: Image Unavailable, Please Login De 'La Ferrari' in het Ferrari museum in Maranello Gr. Martin
Is sowieso de trend momenteel. In diverse BMW's en Mercedessen heb je al > 10 inch schermen nu. Dat is groter dan een iPad.
Helaas Timo, ik speel zelf bijrijder die dag en Wilma rijdt. Dus geen plek bij ons @ Ben, Linkje werkt niet (a vergeten) dus hier nog een keer: http://www.grotezeelandmeeting.nl/
Sorry Fred, bedankt voor de juiste link. Timo ik ga samen met Agnes dus helaas ook geen plaatsje voor je.
Helaas niet. Wel inmiddels aan het kijken naar de mogelijkheden voor Amelia 2014. Ik heb Florida toch een beetje gemist dit eerste kwartaal...
Ja, ik ga en met nog een .com-er Die tunnel ken ik en zou ik ook graag willen rijden Helaas, ik heb al een passagier. Jullie gaan ook Fred? Misschien ergens op de heenweg afspreken voor het samen oprijden? We gaan kijken of Ben en de andere .com-er ergens onderweg kunnen meeten.
Ik kan deze keer helaas niet deelnemen, erg jammer want het is een heel leuk evenement. Zeker met het verwachte mooie weer. Iedereen die gaat, heel veel plezier! En voor Timo hoop ik dat er iemand een plaats heeft, Timo is een echte fan.