Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 3087 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Gefeliciteerd! Wat glimt die!

2. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Top Paulus, veel plezier!

3. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Zo Paulus!!
    Je gaat een leuk weekend tegemoet. :):)

Vele veilige kilometers toegewenst!!

4. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Kijk 'm gaan!

5. Ferrari Fan Holland

Ferrari Fan Holland Formula Junior

Jun 29, 2007
    389
    Gorinchem
    Full Name:
    AnthonyR
    Zondag de rode 360 van Henk nog gehoord volgens mij, stapvoets in Deil ;)

6. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Henkie? En stapvoets? Dacht het niet, zie de foto's hierboven.......:D:D:D

7. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
  8. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
  9. wr11265

wr11265 F1 Rookie

May 20, 2007
    3,504
    Netherlands
    Full Name:
    Joost
    Nee, hij stond in zijn tweede versnelling vandaar dat Henkie met "zijn" sprint een record heeft gevestigd. Ik heb het op de Vutoplaat mogen vastgeleggen.:D

10. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    #77160 henkie, Apr 12, 2013
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    vr 12 apr 2013, 12:12 67 reacties
    Politie Dubai rijdt dure Lamborghini
    door redactie Autovisie
    De politie in Dubai heeft het modellengamma patrouillewagens uitgebreid met een peperdure Lamborghini Aventador.

De Lamborghini Aventador heeft een waarde van 425.000 euro. Hij wordt in de rijke oliestaat de straten opgestuurd "om ons imago van luxe en welvaart uit te stralen”, aldus het emiraat. Dubai zal de Aventador voornamelijk inzetten in de toeristische zones rond de Burj Khalifa, het hoogste gebouw ter wereld.

De Aventador heeft een 700 pk sterke V12-motor. De auto is voorzien van zwaailichten en sirenes, maar dat lijkt een beetje overbodig.
    Image Unavailable, Please Login

11. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Het was zelfs gisteravond op het journaal, Henk!

Is of gaat er nog iemand naar de Techo Classica in Essen?
    Tonnie?

12. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,136
    The Netherlands
    ben al geweest donderdag...super weer..

13. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Ik keek net Q3 van de kwalificatie en verbaasde me dat ze zo laat de baan pas op gingen. Was er iets aan de hand?

14. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Ik heb het ook gezien en denk dat je het als een pokerspelletje moet bekijken.....wie gaat er als laatste de baan op, die dan zoveel mogelijk schoon gereden en daardoor dus sneller zou moeten zijn. ;)

15. Mobiel

Mobiel Karting

Mar 6, 2010
    229
    Mijnsheerenland (NL)
    Full Name:
    Wouter
    Ik durf het bijna niet te zeggen, maar die naam Dekker is mijn achternaam.... Bedrijf is tot 2002 van mijn vader geweest... Schaam me diep voor deze commercials, alhoewel ze wel goed bekeken worden en over het internet vliegen, zelfs op een F forum! ;)

16. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    't Is maar een klein wereldje, Wouter :D:D:D

Maar je hebt i.i.g. een move (en dan heb ik het natuurlijk niet over zo'n Daihatsu ;)) de goede richting op gedaan, toch....?

Hoe is het trouwens met de 3-wieler? Neem je die nog een keer mee ergens naar toe?

Ciao, E.

17. toto70_0

toto70_0 F1 Rookie

Sep 14, 2004
    3,852
    NETHERLANDS
    Ben 3 dagen geweest, mooie beurs , wordt goed verkocht. Ben nu in Rome dus ga niet meer.

18. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #77168 328gts1987, Apr 13, 2013
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Wat een dag van heerlijk autorijden vandaag. Helaas niet zo warm dat dit topless kon, dat bewaren we voor morgen.
    Het begon met het oppikken van reismaatje Martin (heel vroeg maar gelukkig al met daglicht).

Tijdens het wachten viel mij ineens op (let wel: heb al dik 2 maanden niet intensief gereden en let dus op elk kraakje/piepje en zoek gelijk uit waar dit vandaan komt, dit om problemen in het seizoen te voorkomen) dat de F1 pomp regelmatig aan sloeg bij draaiende motor en versnelling ingeschakeld (1) echter stilstaand (voor rood licht).
    Nu maakt die pomp niet echt veel herrie en met draaiende motor moet je echt goed luisteren wil dit horen.

Ik vertrouwde het niet en belde The Wizzard. Melcom (monteur) begreep wat ik bedoelde maar wist niet of dit hoorde.
    Aangezien de rit toch via Oss naar Weeze verliep dus maar besloten even langs te schieten om het een en ander te checken. Alles bleek/blijkt ok. Hoort dus zo maar was mij eerder niet opgevallen. Wellicht dat meerdere F1 rijders dit kunnen bevestigen....

Afijn. Na een vriendelijk aangeboden bakkie koffie te hebben afgeslagen (sorry Alex, de groep stond bij de Shell elkaar op te wachten) snel naar het pomp station (waar de 2e groep nog niet was gearriveerd) Er bleek dat een onverlaat deze meeting met vertrekpunten, tijdschema's op Facebook had gezet, en bedankt! De KLPD stond dus de boel op te wachten en verschillende zijn dus even hartig toegesproken (enkel $$$, geen inname)
    Dit was dus de reden voor de vertraging voor de groep uit het Westen en mijn mazzel nog op tijd te zijn....
    Fonias, Paulus, Jordy en nog vele anderen waren klaar voor het laatste stukje naar Weeze.
    Wat een sliert bolides. Zelfs zo lang dat de porto die ik voor Fonias meebracht (we gaan morgen echt testen) het hele veld niet kon overbruggen. Wij reden in de kop en hij in het midden.

Na het (winter-stof) op der auto-bahn te hebben afgeblazen (GT3 waarin van Stockum reed was een leuk en gelijkwaardig reismaatje daarvoor, lees: het ging mooi gelijk op) kwamen we aan bij de verkeerde (voorkant) ingang van het vliegveld.
    Gezellig werd er geparkeerd voor een hanger (welke dus niet de juiste was) met passagiers in de achtergrond welke hun bagage bijna vergaten en zich vergaapte aan deze kolossale massa supercars. Enkele om te noemen zijn: 458 (5x), F430 (4x), Scud, 550, , California (2x), 348, 360 (6x), 599 (2x) ,Aventador (2x), Gallardo (3x) SLR, SLS, black series AMG 6.2, diverse AM's. 1x Veyron (oranje wrap)
    en enkele GTR's maar ook ontelbaar P's alsook Beemers maar ook met/zonder "taartschep" op Toyota,Subaru,Lotus. Ik schat 100 auto's en dan tel ik de volg auto's niet mee.

Bij de 2e aankomst :D (achterzijde) was alles super geregeld. Formulieren, polsbandjes en catering was allemaal in orde. Echter er was wat extra ruimte nodig voor parkeren. Binnen (=in hanger) was echt snel vol (50 auto's) ervoor daarna (30) toen maar ook het volgende plein (40?) en dan die nog buiten het hek stonden....

Het programma (welke veel te laat van start ging) bestond uit: traject rijden, sprint, driften, toertocht ect. Eigenlijk teveel om allemaal goed te bekijken dus beperkte wij ons tot sprint en drift.
    Sprint was eigenlijk zoals we dat allemaal kennen echter nu met wat meer exoten ertussen. AMG black series/458? Juist helaas de AMG die wint. Bentley / AM DBS? inderdaad de Bentley! SLR/599? kan niet anders: SLR. Gallardo/GTR? de GTR dus die wint (wint trouwens bijna alles op de Aventador na, die is echt snel :eek:)
    Helaas niet de SLR/Aventador gezien wel SLR/Veyron welke we al kennen van TV....

Het driften was ook super geregeld. Natte (beton) baan met 3 cirkels en een slalom. Deze werden regelmatig nat gemaakt. Echter de wind deed de boel (te snel) drogen wat ten kosten ging van de banden. Ook buiten het natte gedeelte: piepende banden. Enkele (zoals Michel van AG) hadden speciaal (extra)banden meegenomen. Die moesten dus op en dat betekende gummen totdat het benzine klepje open ging :D
    Alles werd zeer professioneel in beeld gebracht en zelfs met een (model)helicopter. Model was er ook (playboy TV) die bij Michel dus instapte voor "poetsen" zoals zij dat noemde. Interview werd er ook nog gegeven, hij was "baas" (lees: blij ;))

De toerrit niet meegekregen (ben het terrein niet af geweest) maar kwamen nog wel Berry en Bart tegen. Die waren voorbereid naar Weeze gekomen want die hadden de bedrijfsbus (sponsor) meegenomen met daarin: Jawel een fiets! Heel handig op zo'n groot terrein waar het oversteken soms wel een kwartier lopen is. Bleek daar al meer te zijn geweest en had geen enkele moeite om met de bus (incl aanhanger met daarop de cup racer van Bart, mooi ding!) te komen.

Kortom een heerlijke dag met heel wat genots km's (we zijn over de 15.000 heen) en kan niet wachten op morgen (Viva Zeelandia), de banden jeuken.

De beelden:

19. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Niet verkeerd daar Fredtd. Twee aventador's nog wel en de 458 in alle kleuren aanwezig.

Ik heb vandaag het stof van 2012 er af gewassen, morgen mooi weer en zoals jij weet verzamelen wij om 12:00 bij Valk in Houten (terras) om daarna richting Laren te tuffen.
    Als er nog liefhebbers zijn, sluit aan...

20. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Die rode Aventador, is dat die belg die wij kennen?
    Had eerst een gallardo, daarna een lp640? Heet hij niet Remy of zoiets..
    Dacht 2x een zwarte..

21. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Fred

Ik zag laat in de middag dit al op andere media voorbijkomen ( ;) ) !
    Waarvoor dus dank.
    Daar stond wat zeg! Aardige sprintraces.
    Je hebt er al weer een aardig evenement opzitten.
    ennuh.....
    Natuurlijk veel plezier moregen in Zeeland!!

22. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Lig ik net op 1 oor Henk. ;)
    Als jij al weer thuis bent ga ik het stof er even afblazen.
    Gaat helemaal goed komen. :):):

23. RudyW

RudyW Formula 3

Apr 25, 2008
    1,222
    Gelderland
    Full Name:
    Rudy
    Als ik dit zo zie was het een beetje jammer dat ik de hele dag aan het werk ben geweest :|. Helaas soms heb je weinig keuze.....Volgend jaar misschien maar? :D. Aangezien 99% waarschijnlijk alleen naar de auto's (en dame) kijkt; fraai fietsje heeft Berry bij zich volgens mij!.

Denk dat ik morgen hier de buurt maar even onveilig ga maken, 12:00 ga ik niet redden denk ik.

24. JWD355

JWD355 Karting

Dec 28, 2007
    221
    The Netherlands
    Full Name:
    Jordy
    Bedankt Fred voor de nette foto van de driftende gezinstransporter (M5)!
    Ik vond het baantje net even iets te droog om mijn nieuwe 325 brede bandjes van de F430 aan te wagen. ;)

Share This Page