Was er dit jaar voor het eerst (vrijdag) en zeker niet voor het laatst!!! Wat een gigantische tentoonstelling!!! Van 10:00-18:00 aan het rondstruinen geweest. Heel veel moois gezien. Nog een glimp opgevangen van Oscar bij de stand van Eberlein, waar ook een verkochte 246GTS stond. Volgend jaar weer!
Zou best kunnen kloppen maar ik ken de beste niet (persoonlijk) Ik heb er nog meer en ook met de heli erboven (wat zullen doe beelden gaaf zijn) Waar moeten de plaatjes heen? Gooi even een PM met mail adres op, Michel krijgt er ook al.
Ja mooi dagje! Helaas na het driften de auto weggezet en daarna wilde hij niet meer in zijn 1. de auto dus maar achter gelaten in DLD en binnenkort even ophalen en kijken wat er mis is...
Great!!! Ook hier in België is seizoen 2013 nu echt geopend! Het ging tijd worden ook! Zoals vanouds... 328 ging topless... Challenge Stradale vooral LOUD!!! Aan degenen die morgen in Zeeland zitten, geniet ervan! Idem voor degenen die, net zoals wij, elders of op een andere manier gaan sturen
Geweldig verslag weer Fred. Ik was bij de verzamelplaats de lucht en ben nog een stukje mee gereden maar toch onderweg afgehaakt. Ik had nog geen toegangsbewijs en wilde niet het risico lopen daar niet binnen te mogen. Blijkbaar ben jij zonder problemen binnen gekomen. Met auto? Ik heb in ieder geval mijn zaterdag goed besteed: de tuscan is weer schoon (was nodig na sport car spring rally vorige week) en staat weer in de was. Wel top evenement gemist....
Een mooi dagje! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Maurice, We zagen elkaar even snel toen ik met Paulus stond te praten. Jammer dat je "de gok" niet hebt gemaakt, echt iets gemist. Sommige (ik vernam later dat deze bestuurders niet de eigenaren waren) gingen helemaal (lees: vol gas) los. Ik heb menig koppeling geroken De snelheden liepen ook (tot ongerustheid van de weeze beheerders) erg hoog op. De uitloop aan het einde was doodlopend omzoomd met bomen, geen weigerende remmen meegemaakt gelukkig. Het was een daverend succes met voldoende eten en drinken (koffie was super!). Wat mij betreft voor herhaling vatbaar, ik hoop dat de organisatie daar hetzelfde over denkt. Nu snel weg, banden jeuken na zo'n langdradige winter. Ik hoop dat ik het eerste stuk mag rijden Ps ik buiten moeten parkeren
moge Mannen, Wij hebben ook een Top dag gehad vanuit Uppel met 4 maal F naar Keulen en met 5 stuks terug man man wat is een 16M toch gek en wat denk je van dat geluid met het dak open. de 310 is ook nog aangetikt ik ben bij de 290 afgehaakt maar wat een geweld in dat spul, ook de 575M erg gaan waarderen en wat is die ook rap. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Prachtige beelden allemaal! Bedankt voor het delen. Ik was in Amsterdam waar ik nog een zwarte F12 tegenkwam in de PC. Op de terug weg nog een California volgens mij met ADV1 en een SLS gespot, vermoedelijk deelnemers van het spring event.
@ Paulus, Mooie (kleuren)combi alles bij elkaar. Bedankt voor het delen en goed te horen dat alle modellen (ik hoor niks over de california ) respect verdienen... Viva Zeelandia, Het begon vroeg voor ons met de tocht naar Zeeland. Het was droog (nog maar net) en we hadden afgesproken bij Oud-Gastel om in een groep (360, 308, Gallardo en F430) naar Middelburg te rijden. De gallardo was die Marco-T welke is overgenomen door Paul. Begon trouwens al goed want op de heen reis spotte wij al een 360 (bleek Fonias te zijn die even verkeerd reed, spot telde dus niet) Aangekomen (en na tanken) was de groep compleet de reis kon beginnen met de Nouvalari die Marcos afgelopen week onder de 308 had gehangen (na tig bouten te hebben door geslepen/gezaagd ) Dat was even schrikken het is dus type super sport (zonder cats) en dat doet een Gallardo verbleken. De pitch is wel heel anders maar LUID, LUID dat ding! Niet normaal! Ik schat in: geen circuit toegang and band for life Bij gaslos een heerlijk gepruttel maar wel 3x zo hard dan Hans (zelfde geur trouwens) Ik riep gelijk: Eregast op de eerste Tunneltocht (gaan we die nog doen dit jaar?) Afijn na een uurtje gassen kwamen we aan op het giga parkeer terrein waar er koffie met saucijsen broodjes (Pieter je hebt concurentie ) werden genuttigd. Inmiddels was de hele groep (10x ferrari, 1 lambo en tig fiat/alfa's (sud)) aan het starten voor de toertocht. We hadden die niet allemaal ontvangen echter met porto's (kopen Christiaan!) komen we er ook (dachten wij...) Het ging dus na 2 km al fout (we noemen geen namen maar er is iemand die wat problemen had ) De tocht hebben we dus maar "creatief" aangevuld met een heerlijk terras (uit de wind, in de zon) en een foto-shoot. Dat laatste werd wat lastig met het (fiets)volk wat daarop af kwam (lees: mensen lopen gewoon het beeld in en gaan recht voor de auto's staan ) We hebben de tocht aangevuld door over de delta werken te rijden om zo Noordelijk (waar het weer pas na ons beter werd) te gaan. Op de ring van Rotterdam Marcos en Fonias even de eerste basis bij gebracht mbt tunnel blazen, de laatste ging het beste echter werd dit minder goed (=luid getoeter) begrepen door achterop komend verkeer De beelden: Het filmpje met de Nouvalari uitlaat: http://youtu.be/U_TRPcuYBDE Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wat een mooie zonnige dag geweldig. Marcos en vriendin leuk jullie te hebben leren kennen. Het was een klein groepje maar groot genoeg. Niets meegekregen van de route van Viva Zeelanda. Maar wij hebben met 4 Fjes en een Lambo zelf een route gereden. Het is voor herhaling vatbaar. Helaas de foto:s lukken niet jammer.
Ja gelukt . Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Er was ook een (prive )spotter daar ter plaatse. Zal wel even gaan duren (hoop het niet) voordat we die foto's zien. Jolanda neemt het voortouw om deze te bemachtigen. Ik zag Vu standjes (=liggen/zitten op de grond) dus dat moeten mooie plaatjes zijn geworden, ben benieuwd.
Veel posities zijn hernia waardig,maar het gaat om het eindresultaat toch Vu? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mrs.Spider, was ook leuk om jullie te ontmoeten. Heerlijke dagje gehad. Was een vuurproef voor de Nouvalari, maar naar volle tevredenheid want hij is er niet af gevallen nu nog proberen hem er recht op te krijgen Vrouwlief geinjecteerd met het Ferrari virus en langzaam begint deze de overhand te krijgen. Hardrijden vind ze al zo niet eng meer en ik heb een grijs van oor gezien bij het uitkomen van de tunnel... ...ow ja, ze heeft nog mooie foto's gemaakt ook! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login