De beste man kwam nog naar me toe om te vertellen dat 'onze' klassiekers veeeeeel mooier zijn dan die moderne meuk. Toch heb ik niet meer dan dit plaatje, zegt genoeg denk ik... Image Unavailable, Please Login
Wat ben ik toch snel lachen. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
nee dan zeggen ze dat F chauffeurs raar zijn !!!! @Henkie weet je al wat van Deil wij willen ook komen, als het kan
Het was een super dag. Oké, oké, oké, ik verkeerde afslag genomen richting het trefpunt en de route rijden ging ook niet zo soepel. Is ook lastig route lezen en rijden tegelijkertijd Grapje, mijn maatje had het nog nooit eerder gedaan. Dus jah zonder oefenen............. Maar goed desalniettemin was het top. Mede dankzij de redding van Fred en Onno tijdens de rit is het geweldig geweest. Iedereen bedankt. Wij hebben iig genoten. Waar is dat filmpje van mijn inhaal actie Fred?
Waar zijn jou foto's dan???? @ Fonias, Die moet ik nog uppen, gaat morgen gebeuren. @ Cor, Jazeker, als eerste vanmorgen (toen jij nog lag te slapen) Image Unavailable, Please Login
Ik vind meneer de Ferrari eigenaar nog best vriendelijk... [ame=http://www.youtube.com/watch?v=0Pj8QKTvRTQ]Attacked By Ferrari Owner - Pee Prank - YouTube[/ame]
als u mijn plaats neemt, neem dan ook mijn handicap Ik had het laats nog hier bij mij voor de deur, dan zet ik gewoon mijn auto zo dat je niet meer weg kan! Mensen houden er helemaal geen rekening mee dat als je zon kaart hebt je echt wel zeer beperkt mobiel bent. Als je dan op zon plaats gaat staan ben je gewoon een idioot. Vaak zie ik mensen die spontaan in de lach schieten als zij mijn parkeerkaart op de 348 zien liggen. In de perceptie van mensen kan je geen beperkte loopafstaand hebben en in een Ferrari rijden. Een paar jaar geleden vroeg een agent aan een paar mensen op het terras wie die Ferrari op de invalidenparkeerplaats had gezet waarop bijna iedereen (50 man) naar mij wijst! Waarop ik zeg als u even op de voorruit kijkt! iedereen ziek omdat ik echt zon kaart heb!
Voor de niet Techno Classica gangers toch nog effe wat foto's. Veel aandacht voor Duits deze beurs in het kader van 25 jaar Techno Classica. Toch nog voldoende te zien op Italiaans gebied. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Voldoende leuks te zien dus.......... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
En wie staat daar (met zoon) in beeld op 0min 14sec? Juist Italy gangster en F-chatter Paulus. De film met Maurik al bekeken?
Welk film bedoel je? Vandaag Maurik op bezoek gehad en overgebracht dat de film (in opdracht van de regisseur) alleen gezamenlijk bekeken mag worden. Dat moeten we dus zsm plannen. MM gaat dit jaar bij nader inzien aan onze neus voorbij; we vertrekken 23 mei a.s. naar Indianapolis voor de Indy500.
Sorry was deze link Spring Event Supercar Convoy - Veyron, SLR, Aventador, Scuderia, 599 and more! - YouTube vergeten te plaatsen (0min 14sec dus) Voor ons is de MM ook geen optie (helaas) maar dat geeft weer wat om naar uit te kijken volgend jaar. Indy 500, lange zit maar wel gaaf! Jullie gaan samen of met de gezinnen? Er is een film-datum gepland? Ik zeg: biertje, snacks en stereo vol open Gooi ik er gelijk even het Pow-nieuws filmpje bij van/over het spring event, je zal er maar niet bij geweest zijn.... http://www.youtube.com/user/hartvoorautosNL?feature=watch .
Ja gezien, Paulus komt ook 3min 54 nog voorbij. Man wat een sliert auto's was dat, Porto's haalde het niet van voor (ikke) tot midden (fonias).
Vanavond ga ik de film eens rustig bekijken. Nogmaals dank Fred voor de dvd MM2012! Maurik en ik gaan samen naar Indianapolis. We vliegen naar Chicago, gaan eerst wat doelloos rondrijden en dan door naar de Indy500. Vervolgens rijden we weer een andere route terug naar Chicago. MM paste dit jaar helaas niet in de planning. Maurik heeft onlangs een woeste truck gekocht om in 2014 deel te nemen aan Dakar. Daarvoor zijn diverse testsessies in binnen- en buitenland gepland. Altijd die verdomd moeilijke keuzes...