Ja, Martin, proficiat! Je bent jarig vandaag!!!
Proficiat Martin. Vandaag wezen rijden en mogelijk iets heel bijzonders gezien: een Porsche 917 short tail in Gulf kleuren! Op de A2 ter hoogte van Veldhoven richting het noorden zag ik twee Porsche Cayennes met elk een trailer kort achter elkaar rijden en de eerste trailer was open met de 917 erop. Zijn er goedlijkende replicas van de 917, of zou het de real deal zijn?! Groeten, Peter
Martin, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ook in Breda zal er voldoende zonneschijn zijn voor een fijne dag!!
Geen idee voor wat betreft prijzen, maar vond deze: WerkzCars "Manufacturer of the Porsche 906 and Kraftwerkz LMK 917 replica" Gr. Martin
Nogmaals gefeliciteerd Maar "gewoon" in Breda betekend toch niet, alle taart is voor (alleen) Bassie?
Martin, van harte! Lijst met deelnemers MM 2013 http://www.1000miglia.eu/attach/Content/Interna/212/o/22_04_2013sito.pdf
Indrukwekkende lijst....zie dat DC zich ook weer heeft laten strikken En voor zo'n klein landje is NL ook wel weer goed vertegenwoordigd. Mmmm, volgend jaar maar weer eens kijken?
De sponsoring van de MM is dit jaar wat "anders dan anders". Ik heb begrepen dat de nieuwe organisatie wat minder commercieel denkt...
die 2x 750 Monza's zijn schitterend (maar al gezien) net zo met de 340 America's (ook gehoord ) ook geen onbekenden zijn. zie in de preview 2012: 2012 mei F-chat in de MM - YouTube 1min 02sec de 340 America 7min 11 sec een 500 TRC (die 2e werd in de MM van '57 dacht ik) Nieuw (voor mij) de 250 MM
Ja, ik hoorde al dat Pa Westerman dochterlief van de troon gestoten heeft. Echter, ik zie op de lijst Ben Pon + Michel Perridon in een 550spyder. Ik weet echter niet of die auto van Pon is... zal wel
Peter, vriend! Je nieuwe bedrijfsauto is net afgeleverd!!! [size=-5](let even niet op de bijtelling.....)[/size] Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nou nee, doe toch maar in de standaard kleur Een Superformance GT40 zou ik wel graag in deze kleur willen hebben
Is replica Peter. Eigendom van Jürgen Albert, Duitse P tuner en huistuner van Bleekemolen. De bouwer van de flagbau 997 van Bleekemolen Porsche 917 K Nachbau nach Originalvorlagen - Albert - Motorsport UG Image Unavailable, Please Login