Jolanda, ook vanuit het altijd gezellige Nootdorp van harte met je verjaardag. Ik hoop dat jullie een mooie en bijzondere dag hebben gehad.
Ik vertrek donderdag voor 4 dagen naar Londen (en dit keer niet op de fiets ) Iemand nog tips wat ik zeker daar moet gaan bekijken ?
Was erg gaaf bij de Ring. Nog even met Onno en Mike gesproken. Ben benieuwd naar de nieuwe schildjes Onno! Image Unavailable, Please Login
Zeker de moeite waard, in de oorlog was het een 'hangplaats' voor verzetslieden. Maar het is toch echt een pub, geen kroeg. Verder kan ik je talloze tips geen over Londen maar ik weet niet wat je zoekt en wat je wilt uitgeven. Onno
Ah, weer wat geleerd. En ja, het is een pub, ooit in 1998 aan de urineboom gestaan zonder schuim Maar leuke tent!!!
Harrods, Lamborghini dealer en Ferrari dealer (Old Brompton Road), Queens' Gate Place Mews (Fiskens), Cars International (Reece Mews), Allemaal op loopafstand van elkaar en mooie buurt, ook voor Street Spotting (en King's Road voor het flaneren, en niet alleen met auto's )