Heerlijk dagje zeg, iedereen zat kennelijk achter de tv want de weg was goed leeg: afgelegde afstand: 94:14 km, tja had meer moeten zijn natuurlijk. reistijd: 2:10:23, inclusief uitgebreide lunch gem. snelheid: 43.32 km/h, best netjes eigenlijk max. bereikte topsnelheid 179.22 km/h, Hubertustunnel is idd vet met Nouvalari SS... En sorry, helaas geen foto of film, had niets bij me
Leuk, nog een foto. Thanks. Eigenlijk niet - het zijn F430 schildjes die nu toch wel blijken te passen (na talloze keren gehoord te hebben van niet). Onno
Ik heb ze alweer gezien...Spring Event Dus toch?! Zal ongeveer zo zijn Echter weet ook inmiddels dat de Calvalino ook leverbaar is in verschillende "kleurtjes" Deze zijn chroom, ook in titanium leverbaar... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Klopt, stond bij Armin v Buren te springen (niet alleen) en daarvoor terrasje gepakt op de dam (jawel, ook niet alleen) en door/langs de grachtjes gelopen (dat was druk ) Maar je hebt gelijk, op de weg was het leeg. In de grachten (over)vol....(waar nog wel een verdwaalde P stond , en Nee Erik, ik ga niet met de F430 de grachten gordel op ) (foto)bewijs: (anders geloven we het niet , 179 km/u ) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Beter laat dan nooit: Martin en Jolanda, van harte gefeliciteerd! Onno zondag niet gezien helaas bij de Ring. Maar gelukkig reden er nog genoeg andere mooie auto's rond oa een witte Koenigsegg CCR, zwarte 599GTO en een 458 Challenge.
Heel goed, kan oom agent er ook niets mee ;-) Had wel een hulpmiddel om het uit te rekenen: Activity by Marc den Dubbelden (30 Apr, 2013 | Motorbiking | 94.14 km | 02:10:23) Naar verluid 163 kcal verbrand als ik op een motor had gezeten
T was een feest gisteren! Ook in Utrecht was het druk Fred. Niet zo druk als bij jou in A'dam uiteraard. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Dit was wel mooi: beeldbuis vs. Apple Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Goede reportage Vu, ik vind de fietser in Oranje steen goed. Als we die nu eens aan alle toeristen laten zien (ipv klompen) als "onze nationale outfit" voegen we daad bij het woord dat we een nieuwe koning hebben, fris en anders...
Heb er naar gezocht. Ze kosten ongeveer 60-80 euro Getailleerd Oranje pak. ?69,95. Hoge kwaliteit. Gratis verzending. - MentalSuits
Mooie foto's weer Vu! Kwam dit filmpje zojuist tegen uit de goeie ouwe tijd: een rondje Le Mans met de voorloper van de GoPro..... [ame=http://www.youtube.com/watch?v=sk2irKVQB4I]1956 Le Mans - Mike Hawthorn Jaguar OnBoard Lap - YouTube[/ame]
Tsjonge, en dan alleen maar een schrammetje overhouden aan een klapband op topsnelheid. Hoe veilig kan een constructie zijn?! Reifenplatzer bei Tempo 300! - Ferrari nur noch ein Haufen Schrott - News Inland - Bild.de