Die willen we zien in real life! Is deze folie in "eigen huis" ontwikkeld of kan deze exclusief bij jullie worden besteld en worden aangebracht? Helaas past (alweer ) deze SCC rit niet in mijn agenda. Op dat moment zijn wij op de Italytrip in het beloofde land (waar jullie pas waren) Het was vorig jaar ook al een paar keer dat ik een SSC evenement moest missen. Gelukkig was ik er laatst wel bij, iets waar ik geen spijt van heb gekregen. Afijn we wachten wel weer op een volgend evenement. De F430's moeten toch weer eens naast elkaar staan, is inmiddels een jaar geleden...
Zojuist post geopend. Wie gaat er mee naar een van de F1 races. Maakt niet uit welke, kan voor elke inschrijven. incl. Lunch (beide dagen), pitstraat wandeling (onder begeleiding), bezoek aan de box van Ferrari zelf (dit op zowel training als race dag). Toegang tot Ferrari hospitality en ook tot terras (boven pits). Bovendien komen beide rijders A + M naar de hospitality Alle races beslaan 3 dagen behalve Monaco (2 dagen) Image Unavailable, Please Login
Dat is nog eens prachtige post! Ik zou graag mee willen maar ben geen die-hard F1 fan. Mocht een die-hard zich niet melden Het lijkt mij wel prachtig om te beleven.
Nou niet gelijk Monaco nemen, dan schrik je iedereen zo af met die € 7774,- excl. parkeerplaats, Frans.. Kijk maar eens hoe het ook kan: German GP - Ferrari events En het kan nóg goedkoper hoor.....even goed zoeken
Ik had nog "iets: tegoed van de zaak, denk dat ik deze maar eens onder PR kosten verschrijf. dat is dus -/- 21% BTW -/- inkomstenbelasting a 51 % en dan ineens niet meer zo duur
Eén van de eerste en één van de laatste foto's van Onno en de GTC. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Om jezelf nog rijker te rekenen; op deze manier komt het ook niet in Box 3 terecht, dus je bespaart ook nog 1.2% vermogensrendementsheffing. Toch weer bijna 100 Euro. Kan je nog een drankje drinken bij Cafe de Paris.
Snif. http://www.classicdriver.com/uk/find/4100_results.asp?bsubmit=true&lmodelflag=12237&lmanufacturer=10042&whatbutton.x=0&page=0&lCarID=1874069 Als je de tekst leest over "fine weather" dan moet je wel even glimlachen als je mee naar Doel was, in juni 2009.... Fine weather indeed! Onno