Ik zal foto's plaatsen...ga volgende week naar Monaco
Zo die laatste foto vind ik erg mooi. Was waarschijnlijk laatste ritje voor Onno met mooi weer in de 330.
Wat rest zijn de herinneringen en de beelden! Ik hoop de komende dagen nog wat tijd te vinden voor de rest van deze foto serie. Image Unavailable, Please Login
En om nog even op het tweede deel van je vraag terug te komen: Sprinting Sophia - Rotaryclub Rotterdam Delfshaven
Hoezo?! Jij en klagen over het (slechte)weer? Waarom denk je dat wij de Italytrip 2013 een week hebben opgeschoven???? Juist wij vernamen dat jij er ook een week later zat. Ik kan me geen een evenement heugen waar jij was met regen. Moet je maar met de 4 musketiers gaan praten die nu in maranello lopen, waar jij niet bent.
Dank je wel, 300 meter verderop stond ook nog iets leuks op het zelfde moment, wel iets compleet anders overigens Image Unavailable, Please Login
Onno en ik hebben foto's gemaakt in het oude deel van het centrum, 300 meter verderop zit Librije's Zusje, daar stond deze Veyron op diezelfde avond.
Dat was zeer recent dus, ik reed achter die Veyron aan vanuit Oss (met Martin) naar D voor het spring event. Was niet bij te houden (ondanks zijn voorwaardelijk) Ps Jammer van die matige wijnkaart bij Librije's zusje...
Enerverend dagje gister, eerst het aanschouwen van mijn nieuwe F430... En nieuw is hij, spotless en superstrak. Bijzonder eng om hem te laten spuiten maar het dubbel en dwars waard! En dan... Omdat ik geen risico wilde nemen met de kraak verse lak had ik besloten hem even op een trailer te laden zodat hij nog helemaal ongeschonden zou zijn als de anti steenslag film er op gaat. Helaas was het allemaal een beetje last minute en was er niemand op korte termijn beschikbaar om dit te regelen, dus moest ik het zelf maar 'even' doen. Veel groter dan een trailer met jetski's had ik nog niet getrokken dus was het nog wel even spannend om de eerste keer met autotrailer te rijden en dan ook nog eens met je net gespoten Ferrari er op. Ik heb in tijden niet zoveel regen en files gezien maar gelukkig bleek het achteraf prima te doen, wel grappig dat je met een Ferrari op een trailer nog bijna meer bekijks hebt dan met een Ferrari op de weg. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hehe, ja ik heb natuurlijk wel bepaalde talenten. Maar hier in NL is er soms geen kruid tegen gewassen, Fred. Maar volgende week in Italie wordt het mooi. Gegarandeerd. Onno
altijd leuk een mooie dame in een Ferrari Scuderia in een rondje rondom de Nordschleife. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=46Wc2rQ_hUU]Hot Chick In A Fast Ferrari 430 Scuderia on the Nordschleife - YouTube[/ame] Image Unavailable, Please Login
Een paar.... Mijn harde schijf heeft een een keer begeven, maar dit zijn een paar plaatjes die konden worden gered. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Even een navigatievraagje tussendoor: ik heb gisteren mijn Smart ingeruild op een SEAT Ibiza en deze heeft op het dashboard een aansluiting voor navigatie. Er zit een Tomtom cradle bij (zie foto). Ik heb echter een Navman. Als ik die op de cradle aansluit, laadt hij echter niet op. Iemand een idee of dat klopt? Of zou het gewoon moeten werken via mini USB, ongeacht het merk navi wat je er op aansluit? TIA Ciao, Peter Image Unavailable, Please Login