Hij zou maar tot 19 mei blijven rijden. Ik mag over anderhalve week weer naar Bologna, hoop dat ie er nog is.
Gisteren was hij er niet meer, maar ik denk niet dat hij alle vluchten binnenhaald. KLM? Ik vlieg vaak op bologna....
Yep, de 17e weer om 10 uur, de KL1583, ik zit altijd op dezelfde stoel helemaal links voorin. Als je een keer mooi uitzicht wil hebben, je bent welkom.
Jazeker, zie volgende topic http://www.ferrarichat.com/forum/holland-belgium/408312-9-juni-2013-zomerrit-focnl.html
Heerlijk, 1x met de M5 aangehouden ivm. patserproject (ben toch al 31!) maar vaak is het meer even een goed excuus om onder de motorkap te kijken en een praatje te maken. Zondag nog met onderstaand groepje door Rotterdam gereden en onderweg alleen opgestoken duimen gezien van agenten, waarschijnlijk door het mooie weer . Bij de Harbourclub was een Turkse demonstratie met veel poltie, echter lieten de agenten en stadswachten de demonstratie voor wat het was en wisten niet hoe snel ze de camera's te voorschijn moesten halen. Na even vragen mochten we zelfs de auto's buiten de parkeervakken laten staan, geeft toch weer een beetje goed gevoel bij onze hermandad. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mooie pics Jordy (en mooi weer bovendien, mazzel). Mijn mailtje niet gehad? Stuur nog even een PM. Ben erbij, niet helemaal maar helemaal missen wil ik niet. Daar hou ik je aan! De 19e terug om 17:25?
Dit kan toch niet waar zijn.....??? Of wel...... https://www.youtube.com/watch?v=ydQy7hyrbxE&feature=player_embedded
Eindelijk, maar toch gekomen vanmorgen. Uitnodiging (van Kroymans) Ferrari Open Days Spa Francorchamps 28 juni 2013. Image Unavailable, Please Login
Kreeg hem ook vanmorgen (samen met de kalender van Ascari), kan er helaas door drukte niet bij zijn Maar ik zit/lig nu op de nieuwe tuinset (per veiling gekocht toen we in italie zaten en zojuist afgeleverd in de doos) en dat maakt het weer ietsje lichter te verteren
Is het maar één dag? Jammer dat het op een vrijdag is Had er ook graag naartoe willen gaan. Welke package neem jij Henkie?
We worden oud, vandaag met Carlo testritje gereden in een Bentley GTC V8 en het beviel ook nog [ame=http://www.youtube.com/watch?v=zpksvFvCMlU]2013 Bentley Continental GTC V8 Short Testdrive - Iphone - YouTube[/ame] EDIT: En nog de foto's van de Ferrari's bij Wolbert. 550 Barchetta stond niet te koop, de F430 Spider wel (voor 92.500) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Eh..er is toch maar één pakket? Het andere is voor de bijrijder. Het is dus 250+100. Tenzij je niet gaat rijden, dan is het 100+100. Maar ik ga natuurlijk geen 430km rijden om hedendaagse Ferrari's in een paddock te zien. En het is altijd op een doordeweekse dag, vind het zelfs mooi dat het op een vrijdag is. Baanhuur in het weekend lijkt mij onbetaalbaar (zie SpaItalia..)
Hier in België hebben we de keuze voor vrijdag en/of zaterdag. Ik ga enkel de zaterdag gaan, ook ingeschreven voor circuit, hopelijk dit jaar droog weer.
Kun jij die uitnodiging even opgooien? Zaterdag kan ik namelijk wel en wil het dan eventueel via Monza.
Ingeschreven en betaald. Hopelijk hebben we goed weer! Meestal niet... Maar dan nog, het is altijd een prachtig evenement
Voor de liefhebbers van gratis uitjes. Geen idee of er waterijs wordt verstrekt Gratis entree met een Oldtimer! | Nieuws | Classic Race Festival