Schitterende 308GSTi tegengekomen met een 'Zender' pakket. Veel mooier krijg je een 308 niet wat mij betreft.
Dit is inderdaad een heel mooi exemplaar. Enigste minpuntje is dat je via de buitenspiegels weinig tot niets ziet. Word ook redelijk veel mee gereden door de eigenaar.
Niet helmaal Henk, er is ook een "tussen-stap" a 150,- voor 2x 30min rijden ipv gehele sessie incl. bar, lunch ect.
En Anouk is G E S L A A G D!!!!!!! Ciao, een supertrotse vader...... PS: iedereen graag even een felicitatie mailen naar [email protected], dan zullen we die schoolmailbox eens laten ontploffen!! Image Unavailable, Please Login
Martin en ik zijn ook confirmed. Wordt vast wel weer leuk daar. Ik hoop dat er nog meer bekenden komen opdraven. 'sAvonds ergens wat eten daar in een restaurant en daarna op een lege weg richting huis. Ok?
Klinkt goed! Heb nog geen bevestiging ontvangen maar aangezien ik al betaald hem neem ik aan dat het goed zit.
Hoe kom je daar bij Fred? Dat staat niet in die uitnodiging die ik een pagina eerder postte?? Klinkt idd beter..
Inmiddels bekend dat Fredt via Garage Monza toegang regelde. En inderdaad, die hebben de EUR 150 optie. Had ik ook liever gehad maar was niet mogelijk.
En bovendien op Zaterdag ipv vrijdag. Jammer dat jullie zo snel waren met boeken, hadden we met meer kunnen gaan op dezelfde dag
Vandaag dus op uitnodiging van Jordy deelgenomen aan een supercar-club en daar geen spijt van gehad! Het was bewolkt vanmorgen en her spetterde zelfs even maar in Woerden aangekomen brak de zon definitief door Op een leuke locatie (daar zal ik liefhebbers eens naar toe zeulen) hartelijk ontvangen en enkele bekende van afgelopen zomerrit (=afgelopen zondag door Mel gehouden) wederom begroet. Goede sfeer en een keur aan auto's (of beter: bolides). Alles was aanwezig voor een gezellige dag en daar droeg het goede routeboek (nog nooit zo'n mooi exemplaar gezien, zelfs niet bij de semi prof's van FCN niet ) zeker aan bij, wat een werk is dat geweest met al die foto's maken op de kruispunten.... Ook een "overlevingspakket" was gedacht en is "in takt" thuis aangekomen zo goed was de catering op iedere locatie. Na een heerlijk bakje koffie met appeltaart incl. ijs en slagroom (en die was heel goed!) was het toch tijd eens te gaan vertrekken. Dat gaat daar dus "iets" anders met rokende banden en (koude) gillende motoren. Afijn de route was veelzijdig en voerde o.a. over de van Brienenoordbrug en langs kinderdijk. De tussenstop (met geweldige broodjes, het ging ook niet op) waar de auto's even tot rust konden komen. DJFrens haakte hier ook aan maar reed hiervandaan direct op de eindbestemming af wat op de snelweg nog even voor verwarring zorgde Na een ritje van een uur (geweldige route) was de eind bestemming Doorn bereikt en kregen alle deelnemers een drankje en (jawel Henk!) onbeperkt bitterballen aangeboden. De auto stond amper stil of het dienblad werd al naar binnen geschoven. Al met al een geweldige dag (die nog niet is afgelopen, zometeen de gepensioneerde rocker van de Earing nog even begroeten) waar menige organisatie een punt aan kunt zuigen, niets maar dan niets werd aan het toeval overgelaten en bovendien reden er diverse camera auto's (alla Top Gear) rond om alles vast te leggen dus de filmpjes zullen ook wel om te smullen zijn. Ga zeker de volgende keer weer mee doen ondanks dat de snelheid af en toe wat hoog lag.... (zie foto tussenstop waar de F430 in z'n uppie 20min stond na te tikken voordat de eerstvolgende binnen kwam ) De gehele organisatie bedankt voor deze heerlijke zonnig dag! De foto's: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login