Ja was leuk. Heerlijk gereden. Leuke auto's en sfeer altijd op gummen. En dan met zulk weer... Hier een videootje: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=fZfv2yNzlkk]Gummen 2013 lap in Ferrari 360 - YouTube[/ame] en wat foto's van https://picasaweb.google.com/mrkinternet/Cpz_gummen_18062013# Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
strak rondje hoor! tipje: zowel scheivlak als bos uit (luyendijk heet ie al een tijdje officieel geloof ik..) ben je erg vroeg binnen (vind ik, je bent al binnen bij begin curbs). Zeker scheivlak is veel van de tijd af te snoepen door hem (veel) langer rechtuit te houden (heeft bij mij ook even geduurd voordat ik die durfde). Insturen maak je dan een korter moment van en dan kom je er echt heel veel sneller weer uit. Bos uit geldt eigenlijk hetzelfde. Nu weet ik niet hoe buitenkant scheivlak was want daar ligt zeker einde dag vaak wel veel rotzooi, zker als er velen die dag de lijn langs de curbs gevolgd hebben ipv wat dan wat idealer is verder naar buiten. Als je die langzamer deelnemer bij Hugenholtz niet haf gehad had je hem zomaar bij d e2 m in rond gehad schat ik zo in.
Dank je. Er lag er veel troep bij Scheivlak, en overal eigenlijk, maar ik zal volgende weer wat later richting curbs gaan. Bos uit nam ik altijd wat later, todat Tom Coronel me vorig jaar vertelde dichter bij de curbs te blijven: (Zie 0:53) [ame=http://www.youtube.com/watch?v=3qTahFuY934]Intrax trackday Zandvoort 25 Oct 2012 Session 2 - YouTube[/ame] Nu moet ik zeggen dat hij aparte lijnen rijdt (zie bijv. hoe hij Hugenholtz neemt op 3:18)
Er staat weer een blauwe CS te koop bij Kroymans. Iemand hier die toevallig nog langs Kroymans gaat en een VIN nummertje wil onthouden? Anders probeer ik volgende maand even langs te rijden als ie er dan nog staat. Vorig jaar heb ik met Carlo en Dirk bij Kroymans deze blauwe CS met bruin lederen interieur gezien, maar dat lijkt een andere auto te zijn (verschillen: streep, radio, brandblusser). Weer een CS erbij in ons land dus Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Even een vraagje (wellicht voor de werktuigbouwkundigen onder ons): hoe wordt de afleesfout bij bijvoorbeeld een lineaal genoemd (als je er scheef op kijkt)? Ik meende dat het een aparte benaming heeft (zoiets als calibratiefout), maar kan er niet op komen. Groeten, Peter
Doet me denken aan een CS die ik een keer bij Munsterhuis heb zien staan in Blu Pozzi, met een zelfde kleur interieur. Très chique! Gr. Martin
Dat moet deze zijn, heb ik ook nog geen VIN van Challenge Stradale 60-LFR-8 Image Unavailable, Please Login
Wat gebeurd er precies op 3min 37? Hij moet hem opvangen (lijkt te driften op 4 wielen) en komt op dat punt weer op 5min 40sec (dan niet). Tevens kun je concl. dat hij die dag met die baantoestand een 2min 3sec reed. Jij deed dat gisteren niet minder (warmere dag), heel netjes dus
Goed gezien Fred: hij knalde dus bijna met mijn 360 de baan af. Ging met koude semi-slicks meteen vol gas het Scheivlak op, en de achterkant schoot weg. Hij ving hem wel goed op maar hij zei later ook dat het wel even schrikken was. Mijn hartslag ging ook effe omhoog toen, zeg maar....
Heb je je racelicentie al? Moet je toch echt gaan doen. Kan je een keer een raceje doen. Ik denk dat je het goed zal doen. Genoeg teams die een auto voor je ter beschikking stellen tegen een redelijke crisis prijs.
Nee nog steeds niet gvd. Elke keer te druk. Of op vakantie of tot laat aan het werk. Maar hij komt... en eens een keer racen lijkt me tof. Sorry dat ik vorige keer niet langs kwam toen je op Zandvoort reed. Maar onze Vu gooide wat roet in het eten door een speedpics vuto-shoot te organiseren... Maar ik sms je wel eens want ik wil sowieso eens langskomen als je rijdt (oefent of racet)
Ja die verdraaide speed-meets.... Maar zeer de moeite (lees: vroeg op staan vanwege het licht ) waard Image Unavailable, Please Login
Zo te zien gaat z'n FXX ook de deur uit Auto Occasion, Autos kaufen und verkaufen: Automarkt von AutoScout24 - AutoScout24