Helemaal mee eens. Enerverende 24 uur. Ben benieuwd hoe die VW-groep dat volgend jaar gaat handelen als zowel Audi als Porsche meedoen.
Geweldig! (als dit waar is) Maar die Pa, krijg je een 355 (en wie krijgt er nu zoiets?) ben je nog niet tevreden Ik had hem de 355 weer afgenomen, kan die ook niet zeuren. Ennhuuuu die La Ferrari gaat er wel komen schat ik zo...
Zojuist terug uit Le Mans. Vervelende nasmaak aan de race natuurlijk. We waren de start aan het kijken in een cafe die aan de bocht Tetre Rouge ligt waar het ongeluk gebeurde. Vanuit het cafe kan je een heel klein stukje van de baan zien en van daaruit zagen we dat de ambulance erg lang bij het ongeluk stond. Het is niet de snelste bocht van het circuit en ook niet de gevaarlijkste, de man heeft alle pech van de wereld gehad. Er zijn naast veel engelsen en nederlandse fans ook altijd veel denen bij de race. Veel deense vlaggen op de campings hingen half stok. Echt heel raar om mee te maken. Het was wel weer super gezellig in Le Mans en in de dorpjes rond het circuit. Vooral in Arnage was het weer druk. De Engelsen stelden ook dit jaar niet teleur met hun vervoer. Gespot daar in 4 dagen. Ferrari Enzo, 430 16M, 360 CS (geel en rood), F40, Dino en natuurlijk het wat 'gewonere' werk als 355, 360 en 430. En dan laat ik de vele Bentley's, Lotussen, TVR, Astons en Porsches etc maar even voor wat het is. Zal morgen een paar foto'tjes proberen te posten. Kan iedereen adviseren om eens naar de 24 uur van Le Mans te gaan. Gewoon een fantastisch evenement om een keer als autoliefhebber mee te maken. Maakt niet uit of je voor de race komt of meer voor de gezelligheid rondom het hele gebeuren. Voor ieder wat wils!
Ben heel benieuwd naar de plaatjes en verhaal. Staat al jaren "op het lijstje" maar steeds valt het tijdens een afronding van een project, zo ook dit jaar weer... Misschien volgend jaar Ps welk vervoer had jij bij je? En waar laat je die? Iedereen komt met wheels dus zal wel lastig zijn die "kwijt" te raken...
Gaat je vast nog een keer lukken om mee te gaan Fred. Je bent altijd welkom! Dit jaar met de auto van een vriend. Een Lexus GX (Toyota Land Cruiser, maar dan in Lexus variant), kan lekker veel in. Wij parkeerden naast de tent op de camping. Onze engelse buren waren op de camping met hun 550 Maranello. Staan best nog wel veel supercars op de camping. De Enzo's en F40's etc zullen wel in de hotelparkings staan hoop ik.
2014 wordt "mijn" jaar van de Italië trip in de 308, er is dan geen ruimte meer voor een andere meerdaagse reis. Dus ik zal geduld moeten hebben tot 2016.
Tja, eens kijken Erik..... Festival of speed, gewone Le Mans of (als het dan nog kan) met m'n vader en schoonvader naar de GP van Duitsland (Hockenheim). Wellicht terug naar de Revival of toch naar Schloss Dyck. Historische GP in Monaco?? En verder weg staat Pebble beach ook nog op de lijst. Dus je ziet keuzes zat.
Klein filmpje van de gummen avond, gemaakt door een collega die langs kwam. https://plus.google.com/115164178715478145371/posts/4NcPEbRRdoE Ik rijd met deze banden dezelfde rondetijden als met een jaar oude semi-slicks. Toen de semi-slicks nieuw waren was dat wel een paar seconden minder. Vooral de laatste opname op Hugenholtz vind ik leuk
Het valt me op dat op de eigen website van Simonsen nog niks vermeld staat over zijn overlijden. Bizar van deze 'virtuele wereld' vind ik dat zijn Twitter en Facebook account nog wel (blijven) bestaan, maar dat daar nu niks meer mee zal gebeuren... Gr. Martin
Ik zie dat je rempunt voor Tarzan op 100mtr ligt, kan dat niet later? (gewoon een vraag, geen commentaar) En dan heb jij het slechte nieuws nog niet gelezen (zie PM)
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=583255818386048&set=a.454987067879591.107722.432148513496780&type=1&theater¬if_t=like was afgelopen zaterdag bij Brabus in Bottrop, om de hoek stond nog een zwarte enzo
Vorige week in New York hoorde ik een bekend geluid. Ik draaide me om en daar was die dan... Het was niet de eerste die ik zag. 2 dagen daarvoor kwam ik er ook één tegen in Westbury, een witte met zwart dak. Image Unavailable, Please Login
Met jouw remmen misschien wel (ik schat rond de 80 m). Met mijn standaard remmen niet. Standaard 360 & F430 remmen zijn bagger en jaarlijks moet ik de blokken vervangen. En om het jaar de schijven. Veel auto's op gummen.org remmen een stuk vroeger; rond de 200 m. Dan heb je erg grote snelheidsverschillen als zij bij 120 m al wat afgeremd zijn en jij daar aankomt met meer dan 210 km/u.
Wat een mooie benaming toch voor een modderveld dat tot de nok gevuld staat met auto's en tenten... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login